Yhyyy! <--Sori toi mut oon paniikissa. Elikkä asiaan...
Olen tehnyt foorumit tänne phpbb sivustolle, mutta en tajua ohjeistanne mitään. En ole mikään ammattilainen. Eli miten nä foorumit tehdään? Näihin tarvitsen tiedot, ei mitään ammattileis ohjeita, vaan aloittelia. Kiitos jo etukäteen!
1.) Oma logo tuon Phpbb:n sijaan.. (Minkä kokoinen se voi olla?)
2.) Otsikon alle se pieni lisättävä teksti, haluaisin muokata sitä...
3.) Suomen kielinen sivusto
4.) Erinlainen rekisteriöinti, eli ei tarvitse sähköpostilla vahvistusta.
5.) Tausta? Voiko muuttaa?
1.) Oma logo tuon Phpbb:n sijaan.. (Minkä kokoinen se voi olla?)
2.) Otsikon alle se pieni lisättävä teksti, haluaisin muokata sitä...
3.) Suomen kielinen sivusto
4.) Erinlainen rekisteriöinti, eli ei tarvitse sähköpostilla vahvistusta.
5.) Tausta? Voiko muuttaa?
"Tänne phpBB-sivustolle" nostaa esiin sen, että lienet käyttänyt jotakin ilmaista palveluntarjoajaa, joka tarjoaa phpBB-pohjaisen foorumin, joten ilmaistukifoorumi on se minne kysymyksesi kuuluu.
Kakkoskohdan vaihtoehdon löytää ylläpitopaneelista sivulta Asetukset (olikohan Configuration englanniksi).
Neloskohtaan voin todeta sen verran, että se kannattaa pitää sähköpostiaktivoinnilla. Ilman sitä esimerkiksi spammibotit pääsevät rellestämään suoraan, mikäli onnistuvat rekisteröitymään. Sähköpostiaktivointi estää jo valtaosan.
Muut kohdat jäävät vastaamatta, koska ei ole kokemusta ilmaispalveluntarjoajista.
Kakkoskohdan vaihtoehdon löytää ylläpitopaneelista sivulta Asetukset (olikohan Configuration englanniksi).
Neloskohtaan voin todeta sen verran, että se kannattaa pitää sähköpostiaktivoinnilla. Ilman sitä esimerkiksi spammibotit pääsevät rellestämään suoraan, mikäli onnistuvat rekisteröitymään. Sähköpostiaktivointi estää jo valtaosan.
Muut kohdat jäävät vastaamatta, koska ei ole kokemusta ilmaispalveluntarjoajista.
[ Vesa Piittinen - phpBB MODini ]
Re: Yhyyy! <--Sori toi mut oon paniikissa. Elikkä asiaan.
Minne teit forumin? Missä osoitteessa kyseinen sivusto sijaitsee?Bloody kirjoitti:Olen tehnyt foorumit tänne phpbb sivustolle, mutta en tajua ohjeistanne mitään.
Siis..(Olin epäselvä, sori siitä)
Sori, oli aika epäselvä, http://www.phpbbserver.com/ <--Than mä ne tein.. :S
Re: Siis..(Olin epäselvä, sori siitä)
Katsopa tuolta allekirjoituksestani vastaus ykköskysymykseen.Bloody kirjoitti:Sori, oli aika epäselvä, http://www.phpbbserver.com/ <--Than mä ne tein.. :S
Re: Yhyyy! <--Sori toi mut oon paniikissa. Elikkä asiaan.
Tyyliä voi vaihtaa...Bloody kirjoitti: 5.) Tausta? Voiko muuttaa?
mrl: olisi auttavaisempaa, jos foorumilinkin sijaan antaisit joko suoran vastauksen tai edes suoran linkin sivulle, jossa asia käydään lävitse.
[ Vesa Piittinen - phpBB MODini ]
Valittevasti en voi tällä hetkellä antaa suoraa vastausta, sillä mikään tämän koneen (PocketPC) selaimista ei osaa kertoa kuvan kokoa pikseleinä. Joka tapauksessa maksimileveys on 1280 pikseliä.Merri kirjoitti:mrl: olisi auttavaisempaa, jos foorumilinkin sijaan antaisit joko suoran vastauksen tai edes suoran linkin sivulle, jossa asia käydään lävitse.
Merri kirjoitti:mrl: olisi auttavaisempaa, jos foorumilinkin sijaan antaisit joko suoran vastauksen tai edes suoran linkin sivulle, jossa asia käydään lävitse.
Mun mielestä mrl on ollut hyvinkin auttavainen. Tyhmän kysymykeen vastaus Kolmella tai neljällä sanalla ja monta ongelmaa on niilläkin ratkaistu.