... ... %#"! <- kertoo kaiken, kuka ei ikinä, siis IKINÄ muista varmuuskopioida mitään, ennen kuin toimii. Tulee mieleen grafiikkaharrastuksessani, etten muista tallentaa sceneä ennen renderöintiä, ja sitten kun renderöidessä ohjelma menee jumiin, kaikki tehdyt muutokset on menetetty. Ja tällä tavalla olen hukannut tolkuttomattoman määrän tunteja hukkaan, kun kaikki on pitänyt tehdä uusiksi. Jotkut (minä) ei vaan ikinä opi, meikäläisen päässä ei vissiin ole tilaa varmuuskopioille. Kaikki tulee tehtyä sitten vaikeimman kautta. No, toivossa on hyvä elää, että joskus laiskuuttaan oppisi ottamaan varmuuskopiotkin, eihän se olisi edes hankale toimenpide. Ei ainakaan pitäisi.
No, olin mielestäni tehnyt asennuksen juuri antamasi linkin mukaisesti, mutta siitä huolimatta jokin meni vikaan (hmm... varmuuskopio, mikä ihmeen varmuuskopio...

). Näyttää siis siltä, että kaikki foorumiin tulleet viestit joutuvat bittiavaruuteen, kun joutunen tekemään foorumin asennuksen kokonaan(ko) uusiksi...? Voi kokkare sentään, eikä ole edes niin pitkää tukkaa päässä, että voisi hiuksiaan repiä. Sentään pään iskeminen seinään onnistuisi, mutta siinä voisi mennä taju...
Nimenomaan, ei kukaan ole seppä syntyessään, Lurttinen lienee sitten poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Pieni tositarina isän veljistä:
Pauli Veikolle: Soatako leikata minun tukan?
Veikko: Van soatan.
Pauli istuu leikkuuttamaan tukkaansa, ja Veikko ojentaa peilin Paulille. Pauli katsoo peiliin, eikä tukanleikkuu vissiin mennyt ihan niinkuin piti...
-Se on VAR-MA! Jotta et enneä toesta kertoa leikkoa!
-No eihän kukkaa oo seppä syntyissään, Veikko puolustautui
-Sitä paitsi, tukkahan on uusiutuva luonnonvara!
Että semmoista. Sama pätee varmaan tässäkin. Pikkuhiljaa uusiksi, jos ei muuta auta. Yritän kuitenkin löytää vielä jonkin konstin, ettei vaan olisi niin hyvää tuuria, että webhotellilla olisi varmuuskopiota (tuskin, sitten se ei olisi meikäläisen tuuria...). Pitää tästä kuitenkin lähteä ensin asioillekin...