Mihin laskurin koodi

MODien asennus ja omat muokkaukset.
Marsa
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:5
Liittynyt:28 Touko 2006, 12:07
Mihin laskurin koodi

Viesti Kirjoittaja Marsa » 28 Touko 2006, 12:32

Aloitetaanpa ihan peruskysymyksellä. :) Niin ei tule ainakaan liian osaavaa kuvaa allekirjoittaneesta.

Minulla on laskuripalvelu, joka mittaa kätevästi useampien omien sivustojeni kävijöitä. Mihin forumin pääsivulla minun pitäisi laskurin koodi laittaa. Nähtävästi index_body.tpl tiedostoon?

Kun en html osaaja ole, niin pakko kysyä, että laitanko laskurikoodin viimeisen </table> jälkeen, vai jonnekin välille. Onko paikalla merkitystä?

On minulla vielä sellainenkin ongelma, että jostain syystä avatarta ei saa ladattua omalta koneelta. Vaikka kuinka yrittää ladata, niin mitään ei tapahdu.

Muuten foorumi toimii ihan mallikkaasti. Ja omin voimin pystytettynä. :)

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 28 Touko 2006, 13:02

Äkkiseltään ajateltuna joko overall_header.tpl, tai overall_footer.tpl tiedostoon, jos siinä on jotain, mitä pitää näyttää jokaisella sivulla.

Siirretty MODeihin, sillä tämä ei ole phpBB ongelma, vaan omia muokkauksia.

sauli.lepola
MODaaja
MODaaja
Viestit:217
Liittynyt:31 Elo 2006, 14:41
Paikkakunta:Nokia
Viesti:

Re: Mihin laskurin koodi

Viesti Kirjoittaja sauli.lepola » 01 Syys 2006, 21:14

Marsa kirjoitti:On minulla vielä sellainenkin ongelma, että jostain syystä avatarta ei saa ladattua omalta koneelta. Vaikka kuinka yrittää ladata, niin mitään ei tapahdu.
Lurttinen kirjoitti:Siirretty MODeihin, sillä tämä ei ole phpBB ongelma, vaan omia muokkauksia.
Niin no :lol:

Ei mutta asiaan... (jos nyt vielä vastaus puuttuu)

Aseta images/avatars/ kansiolle 777 (CMOD) oikeudet.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 78 vierailijaa