Profiilin tiedot

MODien asennus ja omat muokkaukset.
JohannesH
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:9
Liittynyt:29 Kesä 2006, 05:56
Viesti:
Profiilin tiedot

Viesti Kirjoittaja JohannesH » 16 Heinä 2006, 14:45

Miten saisin foorumilleni lisättyä käyttäjieni profiilitietoihin (tai siis ne käyttäjät itse täyttää sen) sellaisen lisäjutun että näkee sen käyttäjän pelirankingin.
Nappulasta painaa ja sitten siirtyy käyttäjän määrittämälle statsi sivulle.

En oikeen osannut selittää tätä oikein, mutta se toimisi samanlaisesti kuin täällä on tämä että käyttäjät voivat laittaa linkin omaan IrcGallerian nickiin.

Edit:
Ylläpitäpitäjän pitäis ainakin tietää :P

Avatar
Merri
MODaaja
MODaaja
Viestit:155
Liittynyt:21 Huhti 2006, 23:32
Paikkakunta:Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Merri » 17 Heinä 2006, 14:21

Tuon IRC-Galleria MODin olen tehnyt, voit oikeastaan seurata täsmälleen sen MODin ohjeita ja sitten muutella vaan eri asioita sitten itsellesi sopivaksi, esim. korjata ettei linkki vie IRC-galleriaan ja vaihtaa IRC-Galleriapainikkeen pois. MODin keskustelu.

Aika paljon tarvitsee siis eri tiedostoihin muutoksia, mutta jos vähänkään on konejutut hallussa niin pitäisi aika helpostikin saada muutettua asiat kuntoon.

JohannesH
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:9
Liittynyt:29 Kesä 2006, 05:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohannesH » 17 Heinä 2006, 23:30

Kiitos.

Edit:
Nyt olen muokannut ja siirtänyt kaikki ne tiedostot palvelimelle.
Sitten siirryin siihen Install tiedostoon ja se sanoi heti että se on nyt päivitetty ja pitäisi poistaa se tiedosto. Menikö oikein?

Vai muokkaanko ne ihan manuaalisesti tse?
(oon uus näissä modi hommissa)

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 18 Heinä 2006, 01:20

JohannesH kirjoitti: Vai muokkaanko ne ihan manuaalisesti tse?
(oon uus näissä modi hommissa)
Modihommissa kannattaa käyttää manuaalista muokkausta.

JohannesH
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:9
Liittynyt:29 Kesä 2006, 05:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohannesH » 23 Heinä 2006, 20:46

Moro taas.
Asensin tän modin easyMOD:illa

Could not update users table

DEBUG MODE

SQL Error : 1060 Duplicate column name 'user_bf2stats'

ALTER TABLE phpbb_users ADD COLUMN `user_bf2stats` VARCHAR(30) NULL AFTER `user_msnm`

Line : 26
File : install_bf2stats.php


Voin kyllä lisätä osoitteen käyttäjätiedoissa, ja miten sitä merkkirajaa voi pidentää siinä kentässä?

Ja kun olen lisännyt tän osoitteen, niin se kyllä tallentuu ihan oikein ja on käyttäjätiedoissani, mutta kun siitä painaa niin se yrittää avata sitä osoitetta minun palvelimeltani "The requested URL /af/foorumi/http://bf2s.com was not found on this server."
Sen sijaan kun pitäisi avata "http://bf2s.com"
Ja kun menee takaisin/uudelleen muokkaamaan käyttäjätietoja niin se kenttä on tyhjentynyt.
Mikä ongelmana

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 23 Heinä 2006, 22:08

JohannesH kirjoitti:Moro taas.
Asensin tän modin easyMOD:illa

Could not update users table

DEBUG MODE

SQL Error : 1060 Duplicate column name 'user_bf2stats'

ALTER TABLE phpbb_users ADD COLUMN `user_bf2stats` VARCHAR(30) NULL AFTER `user_msnm`

Line : 26
File : install_bf2stats.php


Voin kyllä lisätä osoitteen käyttäjätiedoissa, ja miten sitä merkkirajaa voi pidentää siinä kentässä?

Ja kun olen lisännyt tän osoitteen, niin se kyllä tallentuu ihan oikein ja on käyttäjätiedoissani, mutta kun siitä painaa niin se yrittää avata sitä osoitetta minun palvelimeltani "The requested URL /af/foorumi/http://bf2s.com was not found on this server."
Sen sijaan kun pitäisi avata "http://bf2s.com"
Ja kun menee takaisin/uudelleen muokkaamaan käyttäjätietoja niin se kenttä on tyhjentynyt.
Mikä ongelmana
Ongelma 1: Yrität lisätä tietokantaan saraketta, joka on jo siellä.
Ongelma 2 (punaisella korostettu): jokin path väärin?

VARCHAR-tyyppisen merkkijonon pituutta voi kasvattaa esimerkiksi MyPhpAdminilla.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa