käyttäjäryhmän listaukseen viimeinen kirjoituspäivämäärä?

MODien asennus ja omat muokkaukset.
theporro
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:24
Liittynyt:20 Marras 2005, 09:33
Viesti:
käyttäjäryhmän listaukseen viimeinen kirjoituspäivämäärä?

Viesti Kirjoittaja theporro » 23 Loka 2006, 18:49

Moikka, kysyin varmaankin vääräl alueella mutta ongelmani on seuraava:

tarvitsisin ylläpitotarkoituksiin käyttäjäryhmän nimilistaan (siihen mistä voi raksilla myös erottaa ihmisiä) tiedon siitä milloin käyttäjä on viimeksi kirjoittanut foorumille. Ideaalitapauksessa tämä näkyisi vain admin- tunnuksilla oleville henkilöille.

Mitenköhän tämä kannattaisi tehdä? Puukottamalla templateen jotenkin mukaan kenttä jossa kerrotaan milloin käyttäjän viimeinen viesti on kirjoitettu?

Tai onko jotain valmista modia jolla voisi automaattisesti erottaa käyttäjäryhmästä ihmiset jotka eivät tiettyyn aikaan ole kirjoittaneet foorumille?

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 23 Loka 2006, 19:39

Admin userlist MOD

Tuo ei vissiin näytä koska on viimeksi kirjoitellut, mutta se näyttää koska on viimeksi kirjautunut sisään.
Nehän on -melkein- sama asia, mutta ei ihan...

theporro
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:24
Liittynyt:20 Marras 2005, 09:33
Viesti:

Viesti Kirjoittaja theporro » 24 Loka 2006, 10:13

Toi Admin userlist ei tähän tarkoitukseen toimi koska se ei näytä (ainakaan mulla oleva viimeisin versio) ryhmiä. Vai enkö vain osaa käyttää?

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 24 Loka 2006, 14:58

theporro kirjoitti:Toi Admin userlist ei tähän tarkoitukseen toimi koska se ei näytä (ainakaan mulla oleva viimeisin versio) ryhmiä. Vai enkö vain osaa käyttää?
Ryhmiä kyseinen modi ei näytä, vaan siellä näkyy yksittäisiä käyttäjiä.

MODi sopii tarkoitukseesi, jos avaat ryhmän toiseen ikkunaan ja tuon MOD:n listan toiseen ikkunaan.

theporro
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:24
Liittynyt:20 Marras 2005, 09:33
Viesti:

Viesti Kirjoittaja theporro » 25 Loka 2006, 15:15

Njoop, tosin tuo näyttää kaikki käyttäjät eikä vain käyttäjiä jotka kuuluu ryhmään. Jotenkin tohontyyliin mä tätä jo nyt hoitelen, mutta jos tuohon saisi tuohon käyttäjäryhmän jäsenten listaukseen lisättyä tuon viimeisen viestin se helpottaisi kummasti.

En vaan ole tuolta phpbb:n foorumilta itse löytänyt mikä se komento voisi olla ja ko. paikan haku ei ainakaan minulle toimi vaikka kirjautuneena sisällä olenkin (eikä ilmeisesti aina toimi muutoinkaan sillä käyttäjämäärällä)

theporro
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:24
Liittynyt:20 Marras 2005, 09:33
Viesti:

Viesti Kirjoittaja theporro » 30 Loka 2006, 13:08

Itse itselleni vastaten: päädyin hoitamaan tämän tiedonhaun nyt sitten myslihaulla suoraan myslihallinnasta. Kopioin tähän (ei ehkä niin ergonomisen) hakulausekkeen jos joku muu haluaa tätä hyödyntää tahi edelleenkehitellä

Koodi: Valitse kaikki

SELECT `group_name`, FROM_UNIXTIME(`user_regdate`) as regdate, `user_pending`,`username`, `user_posts` , (SELECT  FROM_UNIXTIME(`post_time`) FROM `phpbb_posts` as pt WHERE pt.poster_id=k.user_id order by post_time desc LIMIT 0,1) as vikaposti FROM `phpbb_users`as k join  `phpbb_user_group` as u on (k.user_id=u.user_id) Join `phpbb_groups` as g on (u.group_id=g.group_id) WHERE 1 order by g.group_id asc, username asc
Käytössä meillä on tuo viimeisin versio phpbb:tä.
Tuo hakee tietoja muutamista tauluista eli se hakee kaikki jäsenryyhmät käyttäjineen ja näyttää käyttäjistä rekisteröintipäivän, onko ryhmän jäsen vai vasta hakemassa sinne, käyttäjätunnuksen, käyttäjän viestien määrän, viimeisen käyttäjän kirjoittaman viestin päiväyksen ja järjesteleepi nuo vielä valmiiksi ensisijaisesti ryhmän ja toissijaisesti käyttäjätunnarin mukaan. Aikaleimat on muutettu ihmisen ymmärtämään muotoon myös.

Mulla on sitten toisessa ikkunassa auki käyttäjäryhmä jota tuohon voi suoraa verrata. Kaikki toimenpiteet teen phpbb:n puolella, en ronki kantaa suoraan.

Ei nyt ehkä nopein tapa tehdä tätä kun nää ei ole yhdessä näppärässä paketissa mutta huomattavasti ergonomisempi kuin erilaisista tietosysteemeistä yhdistely.

Toivottavasti tästä on jollekulle apua.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa