{U_HOME} eli pääsivu linkki ei näy Ezportaalissa?

MODien asennus ja omat muokkaukset.
Avatar
Esashi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:376
Liittynyt:19 Tammi 2006, 10:22
Viesti:
{U_HOME} eli pääsivu linkki ei näy Ezportaalissa?

Viesti Kirjoittaja Esashi » 19 Joulu 2006, 00:12

tervehdystä

ON sisi Ezportal ja 2.20 foorumi käytössä

Elikkäs muutin suomenkileiseksi portaalin niin over headeristä katosi se "Koti"-linkki joha ohaa portal.phpn katosi eli se {U_HOME} -ei näemmä toimi (vai pitääkö se suomentaa jonnekin)

Sama oli portal_body.templatesssa se ylin linkki "Home" ei suomennu vaan katosi ja näkyy vain >> siinä.

Miten saisi korjattua?

Kiitos etukäteen.
Esashi

Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 19 Joulu 2006, 05:36

Ootko asentanut nuo kielipakettiin tulevat muutokset myös tuonne suomalaiseen pakettiin?
Päivitä myös versioon 2.0.21

Avatar
Esashi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:376
Liittynyt:19 Tammi 2006, 10:22
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esashi » 19 Joulu 2006, 09:31

Lurttinen kirjoitti:Ootko asentanut nuo kielipakettiin tulevat muutokset myös tuonne suomalaiseen pakettiin?
Päivitä myös versioon 2.0.21
"Version Information
Your installation is up to date, no updates are available for your version of phpBB.
For the latest information on updates to phpBB, why not subscribe to our mailing list.
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001 phpBB Group"

Kielipaketin otin pääkallopaikalta jossa on näemmä sinukin sormenjälkesi :)

Kumminkin...hetki..*nostaa kissan pois näytön päältä*...koitan saada sen overall headerin sekä Ezportaalin navigoinin sen Home (-> menee portal.phphen näin muille tieroksi, jotka eivät tiedä), näkyviin mutta kun vaihtelee eng <-> fin niin eipä vaan näy että kieli muttuisi siinä kohtaa... :shock:

Eli mitenkäs sen saisi futamaan kun käyttäjät kumminkin kaipaavat sitä Home-navigoitia + nappulaa sinne ylös? No sen voisi aina itse tehdä editoimalla templateja mutta olisi kiva että sen linkin kilei muuttuisi kun käyttäjä/ylläpito swappaa eng <-> fin. Kun tuolla saattaa olla vahmepiakin ihmisiä käyttämässä foorumia niin välttämättä kaiki eivät osaa käyttää foorumia på engelska nääs. Tietty voisi tehdä itse suomenkieliset linkit ja muuten vaihtaa koko hässäkän suomen kielelle, mutta mielestäni se olisi vähän kuin "menisi riman alta" you know. :)

Kiitokset etukäteen...itse alan nähdä jo kohta unia templatien editoimisesta :wink:
Esashi

Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 19 Joulu 2006, 10:53

No ookko asentanut sitä kielipakettia kumpaankaan kieleen?
Alkuperäinen englanninkieleen ja suomennettuna suomalaiseen. Se pääkallosta haettu paketti ei sisällä muita, kuin phpBB:n omat hässäkät.

Tietty voi olla, että templaattia on muokattu väärin ja siellä ei tällähetkellä ole koko muuttujaa tolle homelle.

Avatar
Esashi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:376
Liittynyt:19 Tammi 2006, 10:22
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esashi » 19 Joulu 2006, 13:38

Lurttinen kirjoitti:No ookko asentanut sitä kielipakettia kumpaankaan kieleen?
Alkuperäinen englanninkieleen ja suomennettuna suomalaiseen. Se pääkallosta haettu paketti ei sisällä muita, kuin phpBB:n omat hässäkät.

Tietty voi olla, että templaattia on muokattu väärin ja siellä ei tällähetkellä ole koko muuttujaa tolle homelle.
Juu olen.
Esashi

Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 99 vierailijaa