Hakusessa topicin yläpuolella roikkuva "tiedote"

MODien asennus ja omat muokkaukset.
LassiV
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:16
Liittynyt:07 Tammi 2007, 17:41

Viesti Kirjoittaja LassiV » 22 Maalis 2007, 15:05

Merri kirjoitti:http://vesa.piittinen.name/phpBB2/viewtopic.php?t=1

Ennen kuin edes kysyit, niin kehitys oli jo alkanut. Eli tuli tälle iltaa semmoinen joutohetki, että aloin vaan koodata tuota kasaan. Teen sen noudattaen täsmällisesti phpBB:n koodausstandardeja, mikä hieman lisää vaivaa, mutta parempi tehdä homma kerralla kunnolla (levitykseenhän tämä tulee).

Tässä listaus, joka selventää tilannetta:
  • Lisäykset viewtopic_body.tpl: TEHTY
  • Lisäykset viewtopic.php: TEHTY
  • Lisäykset lang_main.php: TEHTY
  • Lisäykset constants.php: TEHTY
  • Uusi tietokannan taulu: TEHTY
  • Uusi topicnotification.php luomista, muokkausta ja poistoa varten: TEKEMÄTTÄ
  • Lisäykset admin_board_body.tpl: TEKEMÄTTÄ
  • Lisäykset admin_board.php: TEKEMÄTTÄ
  • Lisäykset lang_admin.php: TEKEMÄTTÄ
  • MOD-tiedosto: TEKEMÄTTÄ
  • MODin asennustesti puhtaaseen phpBB-asennukseen: TEKEMÄTTÄ
  • MODin suomennos: TEKEMÄTTÄ
Huomenna kuitenkin aikainen herätys, joten karkaan nyt unten maille.
Suuret kiitokset jo etukäteen modin väkäämisestä :) Mistään ei ole tuollaista tullut vastaan ja luulisi kuitenkin, että porukoilla tuollaiselle on käyttöä :) Teetkös sellasen mahdollisuuden, että tuon voi määrittää vaan tiettyihin topickeihin ettei toi "ylätiedote" tule kaikkiin.

Avatar
Merri
MODaaja
MODaaja
Viestit:155
Liittynyt:21 Huhti 2006, 23:32
Paikkakunta:Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Merri » 22 Maalis 2007, 18:12

Se tulee siten, että tuon kirjoitusoikeuden omaavat voivat lisätä sen mihin tahansa topikkiin, eli oletuksena siellä ei näy mitään. Paitsi luontilinkki niillä jotka sen voivat lisätä. Poistamisen rajaan moderaattoreille ja admineille.

Avatar
Merri
MODaaja
MODaaja
Viestit:155
Liittynyt:21 Huhti 2006, 23:32
Paikkakunta:Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Merri » 02 Huhti 2007, 20:09

Täytyy tässä välissä käydä sanomassa, että en ole tätä unohtanut, minulla ei vain ole ollut aikaa. Tai tarkemmin ottaen, minulla oli tässä muutama vaikea päivä etten saanut oikein mitään aikaiseksi. Tänään näyttää onneksi tilanne jo vähän paremmalta.

LassiV
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:16
Liittynyt:07 Tammi 2007, 17:41

Viesti Kirjoittaja LassiV » 04 Huhti 2007, 14:40

Merri kirjoitti:Täytyy tässä välissä käydä sanomassa, että en ole tätä unohtanut, minulla ei vain ole ollut aikaa. Tai tarkemmin ottaen, minulla oli tässä muutama vaikea päivä etten saanut oikein mitään aikaiseksi. Tänään näyttää onneksi tilanne jo vähän paremmalta.
Juuri aattelinkin tiedustella missä vaiheessa mennään modin kanssa. Ilmoittelet sitten varmaan, kun edistystä tapahtuu tänne topiciin :)

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa