Subsilver2 ja sen muokkausongelma

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Moppi
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Subsilver2 ja sen muokkausongelma

Viesti Kirjoittaja Moppi » 19 Marras 2007, 19:42

Aloitin muokkaamaan Subsilver 2 teemaa ja ensiksi muokkasin foorumin leveyttä hieman kapeammaksi mikä onnistuikin hyvin. No sitten vielä pitäisi minun saada muokattua noiden yläpalkissa olevien nappuloiden paikkaa muualle mikä ei taas millään meinaa onnistua minulta. Olen yrittänyt säätää tuolta Subsilver2 tiedostosta olevaa stylesheet.css tiedostoa ja olen saannutkin noiden nappuloiden paikkaa hieman siirreltyä, mutta en tarpeeksi. Tässä havainnollistavaa kuvaa minkä verran olen saanut noita nappuloita/palkkeja siirreltyä: Linkki Ja tuossa samaisessa kuvassa olen havainnollistanut myös minne ne nappulat/palkit haluaisin saada siirrettyä. Joten nyt sitten kysynkin miten saisin nuo nappulat/palkit siirrettyä tuonne haluamaani paikkoihin? :roll:

Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viesti:

Re: Subsilver2 ja sen muokkausongelma

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 19 Marras 2007, 22:54

Ota toi koodi overall_header.html tiedostosta ja siirrä vaikka index_body.html tiedostoon.
Tällöin tosin nuo linkit näkyvät vain index.php sivulla, joten jos ne halutaan muillekin sivuille, niin täytyy muokata niiden *_body.html tiedostoja ja lisätä noiden linkkien koodi sinne.

Moppi
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa

Viesti Kirjoittaja Moppi » 20 Marras 2007, 14:39

Lurttinen kirjoitti:Ota toi koodi overall_header.html tiedostosta ja siirrä vaikka index_body.html tiedostoon.
Eli otanko KOKO koodirimpsun tuosta overall_header.html tiedostoa ja siirrän sen index_body. html tiedostoon? Vaiko pelkkien nappien koodit? Ja miksi noi yläpalkin koodit tulisi siirtää alapalkkiin? (ei kuulosta kovin järkevältä...)

E: Sain noita buttoneja nyt jonkin verran siireltyä. :) Tosin nyt tarvisi vielä saada tietää kuinka voin siirtää tuota foorumin kuvaustekstiä hieman vasemmalle siis tuota ylhäällä olevaa tekstiä:

"phpBB Suomi
Suomalainen phpBB -tukifoorumi"

E: Toikin asia jo selvisi kokeilemalla :D Eli säädin vain overall_header tiedostosta sitä 100% pienemmäksi... jolloin tuon tekstin paikka siirtyi.

Moppi
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa

Viesti Kirjoittaja Moppi » 20 Marras 2007, 18:04

Mutta, mutta.. mitenköhän saisin tuon foorumin tavallaan irrotettua tuolta ylhäosasta?

Viestiketju Lukittu