hei!
oon törmännyt phpbb:n (versio 3.0.0) kanssa sellaiseen ongelmaan, että kun poistan viestiketjun keskeltä jonkun yksittäisen viestin, koko viestiketju häviää taivaan tuuliin. aiemmin foorumilla oli kaikilla oikeudet poistaa omat viestinsä, joten tämä aiheutti topicien katoamista :-) nyt se on estetty, mutta moderointi on hiukan hankalaa silti. olen yrittänyt tutkia (mulla on tiedossa admin-tunnukset myös kyseiselle foorumille) mistä toi johtuu, mutta en löydä enkä osaa. eli kiitoksia paljon, jos joku osaa neuvoa.
viestiketjun häviäminen viestiä poistettaessa
Re: viestiketjun häviäminen viestiä poistettaessa
Suoritatko poiston valvojien hallintapaneelista?
Siellä on asetus valitusta viestistä eteenpäin ja valitut viestit. Jokaisessa viestissä taas erikseen rasti ruudussa, jne...
Sen kanssa saa olla tarkkana.
Vai mistä painoit poistoa?
Siellä on asetus valitusta viestistä eteenpäin ja valitut viestit. Jokaisessa viestissä taas erikseen rasti ruudussa, jne...
Sen kanssa saa olla tarkkana.
Vai mistä painoit poistoa?
olen testannut kahdella lailla. jos on kirjautuneena foorumiin ja yksinkertaisesti vain poistaa viestin ruksista "poista viesti" mikä kirjoituksen oikeassa yläkulmassa näkyy niin koko topic häviää. tein lisäksi testi-topicin johon kirjoittelin toisella nickillä pari viestiä. yritin poistaa jäljemmän menemällä "muokkaa" ja ruksaamalla sieltä "poista viesti" mikä on siinä ylälaidassa. sama homma, koko topic hävisi.
samalla voisin tietysti kysäistä, että mitä kannattaa tehdä kun alueen topicit jakaantuu kahdelle sivulle, mutta silti siellä kakkossivulla on ihan samoja mitä ekalla sivullakin. myös "aiheet" näyttää alkuperäistä määrää eli laskuissa on mukana myös poistetut aiheet. nyt on tullut sen verran varovaiseksi, ettei uskalla tehdä vielä oikein mitään
jostainhan tuo varmaan jotenkin päivitetään?
samalla voisin tietysti kysäistä, että mitä kannattaa tehdä kun alueen topicit jakaantuu kahdelle sivulle, mutta silti siellä kakkossivulla on ihan samoja mitä ekalla sivullakin. myös "aiheet" näyttää alkuperäistä määrää eli laskuissa on mukana myös poistetut aiheet. nyt on tullut sen verran varovaiseksi, ettei uskalla tehdä vielä oikein mitään

Johan on sekaisin.
Täytä tuo tukipyyntölomake vielä. (tuolla edellisellä etusivulla tiedotteena)
Täytä tuo tukipyyntölomake vielä. (tuolla edellisellä etusivulla tiedotteena)