Jäsenten viestinmuokkausoikeus
En ymmärrä, miksen saa toimimaan jäsenille oikeutta muokata omia viestejään, vaikka mulla on täpät näissä kohdissa:
Ryhmien oikeudet alueilla - Toimenpiteet - Voi muokata viestejään
Alueen oikeudet - Rooli - Voi muokata viestejään
Muokkauksen aikarajakin on poistettu.
Re: Jäsenten viestinmuokkausoikeus
Oletko laittanut myös jäsenille tarvittavat oikeudet vai onko nuo oikeudet vain sinulla?Tupis kirjoitti:En ymmärrä, miksen saa toimimaan jäsenille oikeutta muokata omia viestejään, vaikka mulla on täpät näissä kohdissa:
Tuo eka rivin täppä koskee ryhmän Rekisteröityneet käyttäjät asetuksia ja toka täppä rekisteröityneille käyttäjille luodun roolin asetuksia. Itselläni on ylläpitäjän oikeudet.
Katos maskilla miltä ne oikeudet näyttää. Jossain voi olla "ei koskaan" joka ohittaa kaikki muut asetukset.
Maskien kautta katsottuna oikeudet menevät näin:
Oikeuksien maskit - Katso alueen oikeuksia – Kaikki keskustelualueet – Lähetä - Rekisteröityneet käyttäjät – Näytä oikeudet
Kun käyn Toimenpiteet-välilehdet läpi, kaikilla alueilla, joille rekisteröityneillä käyttäjillä on pääsy, on kohdassa Voi muokata viestejään täppä kohdassa Kyllä.
Oikeuksien maskit - Katso alueen oikeuksia – Kaikki keskustelualueet – Lähetä - Rekisteröityneet käyttäjät – Näytä oikeudet
Kun käyn Toimenpiteet-välilehdet läpi, kaikilla alueilla, joille rekisteröityneillä käyttäjillä on pääsy, on kohdassa Voi muokata viestejään täppä kohdassa Kyllä.
Tämäkin viimein selvisi, eikä ollut tämän kummempi: Yleinen-välilehti - Viestien lähetyksen asetukset ja sieltä Muokkauksen aikaraja piti säätää nollaksi. Olin tuonkin mielestäni jo tarkastanut, mutta ei se sitten ollutkaan kohdallaan.
Mulla on myös ongelma muokkauksen kanssa. En pysty edes ylläpitäjänä muokkaamaan viestejä. Oikeudet pitäisi olla ihan kunnossa, ja muokkauspainiketta klikkaamalla pääsee muokkaustilaan. Kun yrittää lähettää tai esikatsella muokkauksia, IE:ssä tulee yleensä herja 'Internet Explorer cannot display the webpage' ja Firefoxissa tyhjä sivu. Mitä voin asialle tehdä?
Tyhjä valkoinen sivu tarkoittaa yleensä PHP virhettä.
Kysy palveluntarjoajalta, että mikä sen skriptin suorituksen keskeyttää?
Veikkaisin, että MOD_security.
Toinen vaihtoehto, tyhjennä /cache -hakemisto, mutta jätä sinne index.html ja .htaccess tiedostot.
Kysy palveluntarjoajalta, että mikä sen skriptin suorituksen keskeyttää?
Veikkaisin, että MOD_security.
Toinen vaihtoehto, tyhjennä /cache -hakemisto, mutta jätä sinne index.html ja .htaccess tiedostot.