Apua!

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Lamppu
MODaaja
MODaaja
Viesti:
Apua!

Viesti Kirjoittaja Lamppu » 07 Elo 2009, 16:33

You are not able to remove the default language pack.
If you want to remove this language pack, change your boards default language first.

Tollanen viesti tuli, kun olin asentanut suomikielipaketin ja yritin poistaa engalönnin? Niin mistä suomi pistetään defaultiksi?
Lamppu's Web

Klikkaa niin pääset kotisivuilleni! Ilmaista grafiikkaa, kotisivu- ja blogituki! Sekä kotisivupalvelu!

Lamppu
MODaaja
MODaaja
Viesti:

Re: Apua!

Viesti Kirjoittaja Lamppu » 07 Elo 2009, 16:47

muistin sen nyt!
Lamppu's Web

Klikkaa niin pääset kotisivuilleni! Ilmaista grafiikkaa, kotisivu- ja blogituki! Sekä kotisivupalvelu!

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 07 Elo 2009, 18:11

Lamppu kirjoitti:Tollanen viesti tuli, kun olin asentanut suomikielipaketin ja yritin poistaa engalönnin?
Englantia ei kannata poistaa, sillä sen poistaminen aiheuttaa sinulle ongelmia tulevaisuudessa (lue phpBB 3.0.6)

Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 07 Elo 2009, 18:18

mrl586 kirjoitti:
Lamppu kirjoitti:Tollanen viesti tuli, kun olin asentanut suomikielipaketin ja yritin poistaa engalönnin?
Englantia ei kannata poistaa, sillä sen poistaminen aiheuttaa sinulle ongelmia tulevaisuudessa (lue phpBB 3.0.6)
Millaisia ongelmia tulossa?

Lamppu
MODaaja
MODaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lamppu » 07 Elo 2009, 19:20

mitä onglmia muka?
Lamppu's Web

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 07 Elo 2009, 22:08

Lurttinen kirjoitti:
mrl586 kirjoitti:
Millaisia ongelmia tulossa?
Luulen sinun tietävän nämä ongelmat ;) PhpBB 3.0.6 valittanee kielipaketista puuttuvista merkkijonoista kuten aiemmat phpBB:n versiot. Näiden valitusten lisäksi ruudulle voi ilmestyä muitakin kummallisia virheilmoituksia.

Lamppu
MODaaja
MODaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lamppu » 07 Elo 2009, 22:15

sillon kun päivitään sen, niin pistän sitten englanninkin käyttöön!
Lamppu's Web

Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 07 Elo 2009, 22:55

mrl586 kirjoitti:Luulen sinun tietävän nämä ongelmat ;) PhpBB 3.0.6 valittanee kielipaketista puuttuvista merkkijonoista kuten aiemmat phpBB:n versiot. Näiden valitusten lisäksi ruudulle voi ilmestyä muitakin kummallisia virheilmoituksia.
Jaa tällaisia... :P

Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peetra » 07 Elo 2009, 22:57

Katsos ku päivityshän pitää olla kielipaketille valmiina samana yönä. :P Viimeksi oli hyvä tehä, ku luvattiin ettei tuu muutoksii RC:n jälkeen. Saa nähdä pläjähtääkö se yhtäkkiä seuraavan kerran? :roll:
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Viestiketju Lukittu