Heippa!
Edustan erään foorumin käyttäjää, en ylläpitoa.
Ongelma on seuraavanlainen: työkoneelleni on asennettu pysyvä porttikielto (mikä on mielestäni hieman liioiteltua, mutta admin päättää...) Porttari koskee siis
ip-osoitettani. Ongelma on siinä, että kaikki työpaikan koneet (ja niitä on yli 200) on bannattu, mikä on mielestäni tarpeetonta, jos joku muu haluaisi käydä lukemassa foorumin juttuja. Olen ystävällisesti pyytänyt bannin kumoamista etusivun linkistä "pyydä lisätietoja ylläpidolta". Posti meni osoitteeseen muotoa "
noreply@xxx.net". En ole saanut mitään vastausta ja epäilenkin, että admin ei löydä paikkaa, mihin tällaiset postit menevät (tai sitten ei vaan muuten halua vastata...). Mitä voisin tehdä, jos kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta? Meillä oli töissä joskus samantapainen ongelma, että asiakaspalautetta oli lähetelty jo jonkin aikaa, mutta emme olleet tietoisia, mistä se löytyy.
Miten ylläpitoon saisi yhteyden ja voisi pyytää porttikiellon purkua? Käyttäjätunnukseni on suljettu, enkä halua kirjautua uudelleen sisään (kun meikäläistä ei siellä selvästikään kaivattu). Kotikoneen bannin purkivat muutaman päivän sisään, mutta työkoneella se on ollut jo yli kuukauden! Ylläpidolla on ennenkin ollut teknisiä ongelmia, eli heillä ei ole ilmeisesti kokemusta kaikista kiemuroista (minulla on ilmeisesti kyseenalainen kunnia ollut olla ensimmäinen bannattu, mistä en todellakaan ole ylpeä).
Kestän tilanteen itse hyvin, mutta minusta on ikävää, että kaikki työkaverit joutuvat kärsimään yhden "hölmöilyistä"...
Apua kaivaten,
yst. terv.
Roosa