Ehdottomasti.Lurttinen kirjoitti:Koodi: Valitse kaikki
joka on hylkäyslistallasi
Suomalainen kielipaketti harsittu kasaan...
- Moppitukka
- MODaaja
Mulla on beta 5:n ensimmäinen paketti... ja se näyttää tuolta, miltä sanoin sen näyttävän.Lurttinen kirjoitti: Miltä sun suomalaisen kielipaketin common.php tiedoston rivi näyttää tuolle?

Missä tuosta on viimeisin päivitys? Aloitusviestissä ainakin lukee "Päivitetty 11.2.2007 klo 19:47", joka mulla siis on.
a.k.a Antti
Viimeisin päivitys tuli justiinsa. Tuokin versio taitaa olla jo kolmas Beta5 kielipaketti, joten jos oot käyttänyt sitä ensimmäistä beta viitosen pakettia siinä on voinut olla toi HERE vielä mukana.Moppitukka kirjoitti:Mulla on beta 5:n ensimmäinen paketti... ja se näyttää tuolta, miltä sanoin sen näyttävän.Lurttinen kirjoitti: Miltä sun suomalaisen kielipaketin common.php tiedoston rivi näyttää tuolle?
Missä tuosta on viimeisin päivitys? Aloitusviestissä ainakin lukee "Päivitetty 11.2.2007 klo 19:47", joka mulla siis on.
Ota tuolta linkistä puhdas paketti ja ylikirjoita sillä kaikki tiedostot ja kokeile uudelleen.
Jos vieläkin on ongelmia. Sitten täytyy jo vissiin ruveta vääntämään bugiraporttia tuonne phpbb.comiin.
Jos saat tuosta vielä ruudunkaappauksen. Se olisi hyvä homma. (siis jos vika jatkuu vielä tuolla kaikista uusimmalla paketillakin.)
- Moppitukka
- MODaaja
Usein kysyttyä -sivulla Käyttäjän asetukset -osiossa "vaihdoin aikavyöhykettä, mutta kello on silti väärin!"-merkkijono on pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna, vaikka se pitäisi kirjoittaa isolla, kuten muutkin vastaavat otsikot.
Rekisteröitymislomakkeessa oleva ennenkuin-sana kirjoitetaan kieliopin mukaan erikseen: ennen kuin.
Rekisteröitymislomakkeessa oleva ennenkuin-sana kirjoitetaan kieliopin mukaan erikseen: ennen kuin.
email/report_closed.txt
-->
Koodi: Valitse kaikki
Subject: Ilmoitus on suljettu - {POST_SUBJECT}
Terve {USERNAME},
Sait tämän viestin, koska ilmoittamasi viestin "{POST_SUBJECT}" joka on ketjussa "{TOPIC_TITLE}", {SITENAME} on käsitelty valvojan tai ylläpitäjän toimesta. Ilmoitus on suljettu. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä {CLOSER_NAME} yksityisviestillä.
{EMAIL_SIG}
Koodi: Valitse kaikki
Subject: Ilmoitus on suljettu - {POST_SUBJECT}
Terve {USERNAME},
Sait tämän viestin, koska ilmoittamaasi viestiä "{POST_SUBJECT}", joka sijaitsee ketjussa "{TOPIC_TITLE}" palvelimella {SITENAME}, on käsitelty valvojan tai ylläpitäjän toimesta. Ilmoitus on suljettu. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä ilmoitukseen sulkijaan ({CLOSER_NAME}) yksityisviestillä.
{EMAIL_SIG}
-
- Oppii uutta
Re: Suomalainen kielipaketti harsittu kasaan...
Voisitko, Lurttinen, täydentää lainauksen tekstiä vastaavilla prosilver-tyylin ohjeilla?Lurttinen kirjoitti:Kopio /fi hakemisto sisältöineen (säilytä hakemistorakenne) Olympuksen /language hakemistoon.
Tässä hakemistossa pitäisi olla jo vakio /en hakemisto englannin kielelle.
Tämän jälkeen kannattaa vierailla /styles/subSilver/imageset hakemistossa ja kopioida sieltä /en hakemisto samaan hakemistoon, mutta muuttaa se /fi nimelle.
Täm siksi, koska muuten nappulat eivät näy, jos laitat suomalaisen paketin käyttöön... Nämä nappulathan voi korvata vaikka phpBB2 nappuloilla. Otaakaa vaan huomioon, että tiedostojen nimi saattaa olla eri.
Olen parannellut jälleen hieman kyseistä kielipakettia...mrl586 kirjoitti:Joiltain osin paranneltu versio Lurttisen suomennuksesta
Re: Suomalainen kielipaketti harsittu kasaan...
RC on julkaistu, joten tämä ketju on tehnyt työnsä. Jatkamme tuonne toiseen ketjuun.