Kaksi kysymystä

Elikkäs.. Tarkoitus olisi saada sivuilleni 5 uusinta viestiä ja "Kirjaudu sisään" lomake.. Mitenkäs nämä onnistuu phpBB3:sessa?
Re: Kaksi kysymystä
Ja vielä kolmaskin kysymys, eli pitäisi saada myös tämänhetkiset kävijät näkymään :S
Ovatko nuo sivut phpBB:stä erillisiä sivuja vai kuuluvatko ne phpBB:hen?juketsu kirjoitti:Elikkäs.. Tarkoitus olisi saada sivuilleni 5 uusinta viestiä ja "Kirjaudu sisään" lomake.. Mitenkäs nämä onnistuu phpBB3:sessa?
Ihan erillinen sivusto..
P.S. Kirjaudu sisään lomakkeen sainkin jo hoidettua
P.S. Kirjaudu sisään lomakkeen sainkin jo hoidettua

Ja yksi toteamus... Hiukka mä vihaan tätä uutta phpBB 3 foorumia.Kaksi kysymystä

1) Asenna jokin modi, joka tuottaa RSS:ääjuketsu kirjoitti:Elikkäs.. Tarkoitus olisi saada sivuilleni 5 uusinta viestiä...
2) Tee sivuillesi skripti, joka parsii RSS:n haluttuun muotoon.
- Ferrarifani
- Oppii uutta
minulla on yksi kysymys. En tiedä mitä tein mutta jostain kummasta syytä pääsen siihen saaka alueen oikeuden määritelen kaikki kategoria yms aiheet. painan tallenna asetukset.tms niin sit tulee tyhjä kentää eikä talentanut asetuksia mistähän johtuu 

- Ferrarifani
- Oppii uutta
siis voi määritellä mutt ajos ottaa ison läjän oikeueksien määritellyä kerralaan niin ei onnistuFerrarifani kirjoitti:minulla on yksi kysymys. En tiedä mitä tein mutta jostain kummasta syytä pääsen siihen saaka alueen oikeuden määritelen kaikki kategoria yms aiheet. painan tallenna asetukset.tms niin sit tulee tyhjä kentää eikä talentanut asetuksia mistähän johtuu
- Ferrarifani
- Oppii uutta
Noniin kaikki selviytui päivitys uudenpaan versioon ajattelin laittaa tänne jos joku tietoa tartee