Miten foorumin voi hieman kaventaa

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Avatar
Dogsoldier78
MODaaja
MODaaja
Viestit:142
Liittynyt:21 Helmi 2008, 05:04
Paikkakunta:Itä-Suomen reunavyöhyke
Viesti:
Re: Miten foorumin voi hieman kaventaa

Viesti Kirjoittaja Dogsoldier78 » 27 Heinä 2008, 21:15

kyt1 kirjoitti:Jos tyylisi on subsilver2, niin muuta common.css-tiedostoa (ota ensin varmuuskopio ftp:llä) seuraavasti:

Muistaakseni menee ihan tuolla. Jos ei, niin toivottavasti olit ottanut varmurit... ;) Prossat voi tietysti valita itse, kokeile 100, niin jää löysät pois. Mun mielestä vaan luettavuus kärsii isoilla/widescreen näytöillä, ei leviä silmät :shock:
Joo, tuolla pysyy nyt foorumi suurimmalla osalla kasassa. Ainut mikä mättää vielä on tuo yläreunan logo-kuva... kuva on siis liian pieni. Ensin ajattelin leventää kuvaa, mutta eikös se sotke tuon leveyden? (siis tuo mainitsemasi muutos ei varmaankaan kutista kuvan leveyttä automaattisesti??)


Toinen kysymys vielä. Nyt kun olen muutellut noita rivejä tuolta, jollaikin Lootalaisilla on tullut ongelmia hymiöiden kanssa. Niiden värit muuttuu, osa ei toimi ollenkaan. Tätä on ilmennyt kuulema joka kerta kun olen tehnyt muutoksia. Outoa tässä kuitenkin on se, että minulla ne kaikki näkyy ihan samalla tavalla kuin ennenkin :?:
Hohtoloota.net is out there... really, it is.

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Miten foorumin voi hieman kaventaa

Viesti Kirjoittaja Peetra » 27 Heinä 2008, 22:14

:o Ei sen pitäisi hy,iöihin vaikuttaa sitten mitenkään.

Just nyt ku kirjoittelen, niin toi logo-kuva on kyllä sopppelin suuri, yhttään isonemisen varaa ei mielestäni enää olisi. ;)
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Avatar
Dogsoldier78
MODaaja
MODaaja
Viestit:142
Liittynyt:21 Helmi 2008, 05:04
Paikkakunta:Itä-Suomen reunavyöhyke
Viesti:

Re: Miten foorumin voi hieman kaventaa

Viesti Kirjoittaja Dogsoldier78 » 28 Heinä 2008, 18:21

Juu, ei tarvinnut enää logo-kuvaa muuttaa. Piti leikata pieni suikale tuon kuvan oikeasta laidasta ja tallentaa se nimellä cellpic_bkg.jpg kansioon: styles/fisubsilver2/theme/images. Nyt näkyy ainakin uudemman koneen omistajilla yhtenäinen ylälogo :)

Tuota en käsitä miksi osalla porukasta esim. tämä hymiö Kuva näkyy näin Kuva

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 275 vierailijaa