Muutama kysymys...
Eli minulla olisi muutama kysymystä Olympus BETA:sta, ne kuuluvat näin...
Ensimmäinen: Kun olen asentanut tämän niin miksi minulla ei näy noita kuvakkeita esim: uusi aihe tai paikalla?
Toinen: Onko tälle teemoja?
Kolmas: Miksei kellonaika vaihdu vaikka yritän vaikka mistä?
Ensimmäinen: Kun olen asentanut tämän niin miksi minulla ei näy noita kuvakkeita esim: uusi aihe tai paikalla?
Toinen: Onko tälle teemoja?
Kolmas: Miksei kellonaika vaihdu vaikka yritän vaikka mistä?
Re: Muutama kysymys...
Et ole siirtynyt kyseisiä kuvakkeita palvelimelle.Mayd kirjoitti:Ensimmäinen: Kun olen asentanut tämän niin miksi minulla ei näy noita kuvakkeita esim: uusi aihe tai paikalla?
On, subsilver-teemaMayd kirjoitti:Toinen: Onko tälle teemoja?
Myös omasta profiilistas?Mayd kirjoitti: Kolmas: Miksei kellonaika vaihdu vaikka yritän vaikka mistä?
Lisätääs kysymys tähän.
Miksi allekirjoitus ei näy kuin vasta päälle laitto hetkestä eteenpäin kirjoitetuissa viesteissä. Eli ei näy vanhoissa viesteissä ollenkaan.
Miksi allekirjoitus ei näy kuin vasta päälle laitto hetkestä eteenpäin kirjoitetuissa viesteissä. Eli ei näy vanhoissa viesteissä ollenkaan.
Niissä ei ole allekirjoitusta, koska silloin ei ollut allekirjoitusta, kun sen kirjoitit.
Eli allekirjoitus jää viesteihin joissa se on ollut päällä, vaikka sen ottaisi pois?
Mitä tarkoitat allekirjoituksen pois ottamisella?paavo55 kirjoitti:Eli allekirjoitus jää viesteihin joissa se on ollut päällä, vaikka sen ottaisi pois?
Varmaan sitä, että tyhjentää sen profiilista.mrl586 kirjoitti:Mitä tarkoitat allekirjoituksen pois ottamisella?paavo55 kirjoitti:Eli allekirjoitus jää viesteihin joissa se on ollut päällä, vaikka sen ottaisi pois?
Joo eli profiilista laittaa pois.