Porttikieltoihin syyt pakolliseksi

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Porttikieltoihin syyt pakolliseksi

Viesti Kirjoittaja Anubis » 19 Kesä 2007, 15:55

Pystyykö asetuksista määrämään jotenkin, että porttikiellon syyhyn on kirjoitettava jotain?

Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viesti:

Re: Porttikieltoihin syyt pakolliseksi

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 19 Kesä 2007, 16:58

Sitä ei taida saada pakolliseksi, kuten ei saa pakotettua viestin lukitsevaa valvojaakaan jättämään syytä lukolle.
Mutta ärhäkkä logi siinä on, jonka avulla voi kurittaa tottelematonta valvojaa ja ottaa oikeudet pois, jos ei suostu noudattamaan ohjeita. :)

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen

Viesti Kirjoittaja Anubis » 19 Kesä 2007, 20:46

Lurttinen kirjoitti:Mutta ärhäkkä logi siinä on, jonka avulla voi kurittaa tottelematonta valvojaa ja ottaa oikeudet pois, jos ei suostu noudattamaan ohjeita. :)
Ongelma onkin siinä, että omalla foorumilla on pätevät valvojat ja tekevät näin vaikkei pyytäisikään (toisaaalta rauhallinen foorumi, jossa ei porttikieltoja kovin montaa vuodessa anneta).

Toisella foorumilla, jossa jo pari porttaria annettu, niin itse en ole ylläpitäjä, vain olen laittanut foorumin pystyyn ja autan jos on ongelmia jne. Siellä laittavat porttareita ilman ilmoittettua syytä. En voi siellä oikein mitään vaatiakkaan.

Potku
Sensei
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Potku » 22 Kesä 2007, 13:54

Jos moderointi on loogista ja näkyvää sekä säännöt ovat kaikille selvät, kyllä käyttäjä itse tietää, milloin on aiheuttanut porttarinsa.

Kahden ja puolen vuoden aikana vain yksi henkilö on kysellyt syytä porttariinsa (itse asiassa tällä viikolla). Hän oli kirjoitellut humalassa, joten ei muistanut tapahtuneesta mitään. Tai niin ainakin sanoi, uskoo ken tahtoo....:D

Mutta pyysi anteeksi, joten ovi potkaisiin sisältä auki saman tien.

Porttareita olemme tän 2½ vuoden aikana tarjonneet n. tusinan verran, joten ei siksikään ole paljoa tarvinnut selitellä (näitä) päätöksiä. Eri asia olisi, jos ovea joutuisi paukuttamaan silmille paljon useammin.

Viestiketju Lukittu