Eli olen laittanut asetusista, että avatarit pitää linkittää toiselta sivustolta. Kun yrittää pistää uutta avataria, vastaus on tyly: "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva.". Ja kyllä, kuva on oikea kuva. Olen koittanut lisätä eri kuvia eri servuilta, muttei auta.
Help..? Muuten tämä alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa.
Avatar onglema; "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva"
Re: Avatar onglema; "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva"
Mitä tiedostotyyppiä kuva on PNG, JPEG, GIF vai mikä?LinuxUser kirjoitti:Eli olen laittanut asetusista, että avatarit pitää linkittää toiselta sivustolta. Kun yrittää pistää uutta avataria, vastaus on tyly: "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva.". Ja kyllä, kuva on oikea kuva. Olen koittanut lisätä eri kuvia eri servuilta, muttei auta.
Noita kaikkia kolmea on tullut kokeiltua.Matoking kirjoitti:Mitä tiedostotyyppiä kuva on PNG, JPEG, GIF vai mikä?LinuxUser kirjoitti:Eli olen laittanut asetusista, että avatarit pitää linkittää toiselta sivustolta. Kun yrittää pistää uutta avataria, vastaus on tyly: "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva.". Ja kyllä, kuva on oikea kuva. Olen koittanut lisätä eri kuvia eri servuilta, muttei auta.
Voin ilmoittaa että minulla on ollut sama ongelma. Itse olen koittanu .gif ja .jpeg kuvia.
Kokeile mitä toi skripti sanoo:
Toinen mikä voi olla, palveluntarjoaja on estänyt allow_url_fopen funktion toiminnan, eli estää skriptiä ottamasta yhteyttä jonnkin muualle.
Koodi: Valitse kaikki
<?php
list($width, $height) = getimagesize("http://www.phpbb.com/theme/titles/welcome.gif");
echo "$width, $height";
?>
No meikäläisellä sanoo ihan tuota samaa: "Kuvaa ei saatu. Tiedosto ei ole oikea kuva" -herjaa tällä foorumilla kun olen koittanut linkittää kuvaa omalla palvelimellani olevasta kansiosta. Tiedostopolkukin on aivan oikein kirjoitettu jne. Oiskohan mahdol. htaccess -asetuksilla osuutta asiaan? Olen muistaakseni säätänyt ne aika tiukaksi.
Tämä on allekirjoitus.