phpBB3 versioista

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
ppuC
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:18
Liittynyt:02 Syys 2007, 15:22
phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja ppuC » 02 Syys 2007, 15:27

Olen pähkäillyt erittäin paljon, että mikäköhän versio kannattaisi haalia omaksi voorumikseen.. RC ykkösessähän taisi lukea: "Tämä ei ole phpBB 3.X.X lopullinen versio, joten tämä on tarkoitettu AINOASTAAN TESTAUSKÄYTTÖÖN.", RC5 ei minulla edes toimi, joten kannattaisiko ladata RC2, RC3, RC4, RC5, tai vaikka RC1, vaikka se on 'vain testauskäyttöön'. Vai onko Beta päivän sana?

Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan, mikä versio on kaikkein paras perus foorumiksi, johon toki on tervetulleita kaikki hienoudetkin, kunhan vain toimii.

-ppuC kiittä ja kumartaa ja kupsahtaa maahan.

mr Metsä
MODaaja
MODaaja
Viestit:123
Liittynyt:05 Syys 2006, 10:29

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja mr Metsä » 02 Syys 2007, 15:54

ppuC kirjoitti:Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan, mikä versio on kaikkein paras perus foorumiksi, johon toki on tervetulleita kaikki hienoudetkin, kunhan vain toimii.

-ppuC kiittä ja kumartaa ja kupsahtaa maahan.
RC5

ppuC
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:18
Liittynyt:02 Syys 2007, 15:22

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja ppuC » 02 Syys 2007, 16:00

Ei toimi, olen kaksi kertaa yrittänyt asentaa. Olen painanut välilehteä 'Asenna', sitten sieltä alhaalta Seuraava, niin on näkynyt pelkkää valkoista, vaikak normaalisti pitäisi avautua se ihme testi, joka testaa kaiken maailman CHMODita ja myslit.

mr Metsä
MODaaja
MODaaja
Viestit:123
Liittynyt:05 Syys 2006, 10:29

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja mr Metsä » 02 Syys 2007, 16:13

Onkos sulla ollut aikaisemmin samassa paikassa foorumia eli täyttyykö palvelimen ja tietokannan versiovaatimukset... Jos kaikki perusvaatimukset ovat kunnossa niin asennus etenee vaivatta ja nopeasti. Lukaise vielä ohjeet ja tarkasta edellytykset. Asennukseen ja ongelmiin löydät täältä hakutoiminnolla melkoisesti ohjeita, senverran on jo tuppuroitu 'Olympuksen' kimpussa että aineistoa on kertynyt :roll:

ppuC
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:18
Liittynyt:02 Syys 2007, 15:22

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja ppuC » 02 Syys 2007, 16:18

On tuolla aijemmin ollu kyllä ihan phpBB kolmosia, tai on tällähetkelläkin yksi, taitanee olla RC1, tai RC5.. Vaikeaa selvittää tuota versiota.

Ohjeet on moneen kertaan luettu, phpBB3 ei ole minulle mikään kovin uusi juttu. Olen asentanut ainakin kaksi kertaa RC1:n.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 02 Syys 2007, 17:34

Beta versiota ei kannata edes kuvitella asentavansa. Sille ei nimittäin ole enään tukea.
RC versiotkin päivittyy kokoajan, että ainoa järkevä vaihtoehto on aina se uusin.

Mihin se sitten pysähtyy tuossa asennuksessa, kun valkosta sivua tarjoaa?
Kokeile kommentoida common.php tiedostosta rivi, jos se vaikka kertoisi enemmän. Tiedä sitten onko vaikutusta, mutta pistä kokeillen kuiteskin.

Koodi: Valitse kaikki

error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);

ppuC
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:18
Liittynyt:02 Syys 2007, 15:22

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja ppuC » 02 Syys 2007, 18:06

Testaan. Editoin tuloksen sitten viestiini, mutta huomasin juuri, että tällä hetkellä mikään phpBB3 RC versioista ei toimi.

Kun menen hakemistoon, se ohjaa minut automaattisesti asennukseen, painan sitten itseni välilehteen: 'Asenna', sitten siinä sanotaan kaikkea tuesta, ja kaikesta mikä pitäisi tietää asentaessa (mm. databasen nimet sun muut) ja kun painan siellä alhaalta 'Jatka', niin näkyy pelkkää valkoista (sivu latautuu, mutta mitään ei näy).

ppuC
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:18
Liittynyt:02 Syys 2007, 15:22

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja ppuC » 02 Syys 2007, 18:32

njaa.. pakko sitten tyytyä kakkoseen.

higge
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:6
Liittynyt:23 Kesä 2007, 19:12
Viesti:

Re: phpBB3 versioista

Viesti Kirjoittaja higge » 04 Syys 2007, 07:00

Nyt tulee kaukaa haettu ehdotus.
Kokeile kuitenkin vielä niin että otat virustorjunnan pois päältä ja sitten yrität.
Eihän tuokaan mikään ratkaisu ole mutta mulla se toimi. Käytän Avastia.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 185 vierailijaa