Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Mosquito
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:16 Helmi 2008, 22:54
Paikkakunta:Kangasala
Viesti:
Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja Mosquito » 16 Helmi 2008, 23:03

En tälläistä aihetta löytänyt intensiivisellä hakemisella, tai sitten olen vain sokea jos tästä on jo aihe.

Kumminkin, itse asiaan, en saa mistään näkyviin foorumini etusivulle aihealueita valvovia ryhmiä näkyviin. Eli siis haen sitä että alueen nimen ja kuvaustekstin alla näkyisi "Moderaattorit: Ylläpitäjät, Valvojat". Olenko vain käsi vai onko tämä mahdollisuus kokonaan poistettu phpBB3:sta? 2-versiosta sen löydän helposti. Vai tarvitseeko tämä jonkun modauksen softaan vai ei.

mr Metsä
MODaaja
MODaaja
Viestit:123
Liittynyt:05 Syys 2006, 10:29

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja mr Metsä » 17 Helmi 2008, 08:01

ACP -> YLEINEN -> Yleiset toiminnot -> Kuormituksen asetukset -> Näytä valvojat (täppä ruutuun)

Mosquito
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:16 Helmi 2008, 22:54
Paikkakunta:Kangasala
Viesti:

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja Mosquito » 17 Helmi 2008, 09:46

Siellä se täplä näyttää olevan. En kai sitten ole mistään määrittänyt näitä valvojia alueille. Eikös se tapahdu sieltä alueiden hallinnasta? Ainakin siellä on määritettynä Ylläpidolle ja valvojille valvonta-oikeudet mutta pitääkö ne sitten laittaa vielä jostain muualtakin näkymään? Vai olenko niin samperin tyhmä etten tajua :D.

Mosquito
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:16 Helmi 2008, 22:54
Paikkakunta:Kangasala
Viesti:

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja Mosquito » 22 Helmi 2008, 22:01

Otetaanpas uusiksi nyt kun turhasin yhden kokonaisen yön koittaen saada alueen moderaattoreita näkyviin. mr Metsän antama vinkki on päällä mutta siltikään siis ei nämä aluetta valvovat ryhmät näy (haen siis tällä foorumilla olevaa näkyvyyttä: http://www.barhah.com/index.php tarkemmin en osaa selittää). Että eikö kukaan osaa auttaa vai pitääkö minun yksinkertaisesti luovuttaa ja mennä viiltämään ranteeni auki tällä läppärinreunalla?

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja Peetra » 22 Helmi 2008, 22:44

Sait ilmeisesti homman toimimaan, taikka sitten olen väärinkäsittänyt ongelmaa. :) Mä ainaskin nyt näen esim. toiseksi viimeinen kategorian modet.
The Killbillies
I heard one a them fellers were from Arkansas ...
Moderators: Jack Deck, Alis
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

mr Metsä
MODaaja
MODaaja
Viestit:123
Liittynyt:05 Syys 2006, 10:29

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja mr Metsä » 22 Helmi 2008, 23:03

Tänne näkyy melkein kaikissa moderaattorit. Parissa kategoriassa niitä ilmeisesti ole määriteltykään?

Jos haluat käyttäjäryhmiä näkyviin myös rekisteröitymättömille vierailijoille, ne täytyy määritellä muistaakseni (?) profiilien katseluoikeuksien asetuksissa.

Mosquito
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:16 Helmi 2008, 22:54
Paikkakunta:Kangasala
Viesti:

Re: Aluetta valvovat ryhmät näkyviin

Viesti Kirjoittaja Mosquito » 23 Helmi 2008, 12:48

Peetra kirjoitti:Sait ilmeisesti homman toimimaan, taikka sitten olen väärinkäsittänyt ongelmaa. :) Mä ainaskin nyt näen esim. toiseksi viimeinen kategorian modet.
The Killbillies
I heard one a them fellers were from Arkansas ...
Moderators: Jack Deck, Alis
Taisin itse selittää virheellisesti, tuo ei ole oma foorumini vaan käytin sitä esimerkkinä näkyvyyden suhteen. Oma mokani kun en selittänyt kunnolla :roll:.
mr Metsä kirjoitti:Tänne näkyy melkein kaikissa moderaattorit. Parissa kategoriassa niitä ilmeisesti ole määriteltykään?

Jos haluat käyttäjäryhmiä näkyviin myös rekisteröitymättömille vierailijoille, ne täytyy määritellä muistaakseni (?) profiilien katseluoikeuksien asetuksissa.
Kyllä ne siellä selitteessä näkyvät, jos sitä hait takaa. Mutta tarkoitan juuri tuota "Moderators: käyttäjäryhmä1, käyttäjäryhmä2". Alueelle olen määrittäny ACP:stä valvojanoikeudet kahdelle käyttäjäryhmälle (Ylläpito ja Valvojat), mutta haluaisin ne näkymään edellämainitsemani foorumin tavoin. Tämähän suurin ongelmani on, olen koittanut myös katsoa subsilver2 teemalla, mutta ei näy. Yksittäin asettamalla saan näkyviin, mutta tämä tuntuu vähän turhalle ja olisi aina helpompaa uuden valvojan tullessa kun ei tarvitsisi merkata erikseen uutta valvojaa.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 135 vierailijaa