Internal Server Error

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:
Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 28 Syys 2008, 13:18

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster (A) webol.fi and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Foorumi pelittää hienosti kaikin puolin, mutta kun yritän kirjautua hallintapaneeliin, antaa tuon herjan. Olen lähettänyt mailia webolille, mutta vastauksen saanti kestää. (taas ja jälleen)! Kysymys kuuluukin. Voinko minä tehdä tälle errorille jotain? :roll: :?

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 28 Syys 2008, 13:56

Tuskin, odottele vastausta.
ISE500 on aina hankala.

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 28 Syys 2008, 14:17

Jees, thanks! Olisi minulla yksi toinenkin errori, toisella palvelimella, mutta nyt muuttohommat vie voiton. :mrgreen:

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 28 Syys 2008, 19:40

Karjala kirjoitti: Olisi minulla yksi toinenkin errori, toisella palvelimella

Tämmöstä se siellä herjaa. Pitää varmaan hommata isompi generaattori, että foorumi jaksaa pyöriä?

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8b mod_bwlimited/1.4 mod_jk/1.2.25 PHP/4.4.9 Server at www.--------.fi Port 80

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 28 Syys 2008, 20:29

Karjala kirjoitti:
Karjala kirjoitti: Olisi minulla yksi toinenkin errori, toisella palvelimella

Tämmöstä se siellä herjaa. Pitää varmaan hommata isompi generaattori, että foorumi jaksaa pyöriä?

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8b mod_bwlimited/1.4 mod_jk/1.2.25 PHP/4.4.9 Server at http://www.--------.fi Port 80
Tuolla virheilmoituksella ei ole mitään tekemistä foorumin kanssa. Foorumi jaksaa kyllä pyöriä, mutta palveluntarjoaja rajoittaa sulle antamiansa resursseja. :)
Tässätapauksessa, siirtokaistaa.

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 28 Syys 2008, 20:40

Niin, eli kuukaudelle varattu kaistankulutus on tullut täyteen ja sitä pitää hommata lisää. Voi kun olis aikaa perehtyä, nytkin muuttolaatikoiden välistä näpyttelen. :lol:

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 29 Syys 2008, 15:45

Voe hitsin hitsi! Mihin asti vois riittää tämmöinen pieni lisäkaista 5GB/kk ? Nyt en pääse palvelimelle, enkä voi siitä syystä tietää tämänhetkistä tilannetta. Sisään kirjautuneita kävijöitä on päivässä noin 150 ja muut päälle. Foorumini pyörii melkeinpä vain kuvilla ja nehän sitä kaistaa kuluttaa. Jos oikein olen ymmärtänyt. :mrgreen:

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 29 Syys 2008, 16:31

Jaa nyt kulunut kaista päivillä ja kerro tulo päivillä, jotka jäi uupumaan kuukaudesta.

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 29 Syys 2008, 16:44

Jees, kohta sulle ois pieni projekti. :roll: Minä voin toimia muurarin hupulaisena. :mrgreen:

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Admin » 29 Syys 2008, 22:30

1.10. se alkaa taas toimia kun kaistansyönti alkaa taas uudelle kuulle joten odottele hetki.

Muuten, eräs Internal Server Error joka vit... eikun aiheutti päänvaivaa johtuikin siitä että palveluntarjoaja olikin conffannut yhtökkiä palvelinta niin että jos joku kansio oli chmodattu 777 tuli tuo herja, se hyväksyi enää 775. Jostain syystä en keksinyt itse vikaa mistään onneksi se urp... eikun palveluntarjoaja älysi sen itse viimein.

Helppoa hommaa olla wepmaisteri eikö totta? :roll: :mrgreen:

PäiviKaunisto
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:29 Syys 2008, 22:09

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja PäiviKaunisto » 30 Syys 2008, 02:19

kai tuo on helppoo, mut miten löydät palveluntarjoajat jos sitä ei täällä oo...

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Internal Server Error

Viesti Kirjoittaja Karjala » 30 Syys 2008, 15:13

Admin kirjoitti:1.10. se alkaa taas toimia kun kaistansyönti alkaa taas uudelle kuulle joten odottele hetki.
Totta, mutta nyt pitäisi jollain konstilla alkaa kaistansäästö kuurille. Eli, piilotan foorumin vierailijoilta. :mrgreen:

PäiviKaunisto kirjoitti:mut miten löydät palveluntarjoajat jos sitä ei täällä oo...
Tarkoitatko, että täällä ei yhtään palveluntarjoajia tekemässä toinen toistaan parempia tarjouksia? Saattaapi tämän palstan ylläpito puuttua spämmiin, vaikka muuten niin lepsuja ovatkin. :lol:

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 158 vierailijaa