Dummy-ohjeita kaipaileva

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Qirac
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:11
Liittynyt:15 Helmi 2006, 12:34
Dummy-ohjeita kaipaileva

Viesti Kirjoittaja Qirac » 09 Joulu 2008, 00:14

Aloittelevan foorumistin ominaisuudessa kyselisin Dummy-ohjeistusta seuraaviin eli työn alla olevan foorumin rakenne alkaa olla kohtalaisessa kunnossa...

Ensin pitäisi ottaa varmuuskopio, mutta mitä nuo eri valinnat tarkoittavat ja mitä niistä kannattaa käyttää? Mitä varmuuskopio sisältää eli pelkän rakenteen ja tyyli vai myös sisällöt eli viestit?

Uudeksi tyyliksi olen valinnut Serenity Dark Bluen (sori, tämä ois varmaan kuulunut paremmin tuonne tyylikeskustelun puolelle). Olen siis ladannut ja purkanut zipin koneelleni. Seuraavaksi teen suomenkieliset nappulat.

Mihin nämä FI-nappulat tallennetaan tuolla Serenityn hakemistoissa, että tulevat foorumin käyttöön?

Miten päivitän tyylin? Riittääkö tyylin tietojen siirto FTP:llä palvelimelle ja sen jälkeen vain virkistelen ja päivittelen foorumin hallintapaneelista? Vai onko tässä jotain "kikkakuutosia" tai mahdollisia ongelmia tiedossa?

Jos kaikesta huolimatta onnistun "mölkkäämään". Mistä ja miten palautan tekemäni varmuuskopion?

Foorumin osoite: on vielä niin keskeneräinen, ettei syytä julksitaa täällä :silent:
Käytössä oleva tyyli: subsilver2 suomi-teksteillä
Mitä MODeja on asennettuna: ei mitään
phpBB:n versio: 3.0.3.
PHP versio: PHP5
Mikä tietokanta ja sen versio:
Palveluntarjoaja: EdullinenWebhotelli.com
Onko tämä asennettu itse?: juu :oops:
Onko tämä päivitys, mistä/mihin: ei ole, ihan uusi juttu
Onko tämä foorumi konversio jostain toisesta foorumista: ei ole
Onko olemassa testitunnuksia, jos halutaan tulla kokeilemaan: tehdään tarvittaessa
(HUOM, EI admin tai moderointi oikeuksilla varustettuja tunnuksia julkisuuteen)

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot/5.0 [Bot] ja 300 vierailijaa