Ongelma 3.0.6 -> 3.0.7-PL1
Päivitin ohjeen mukaan ja kaikki meni hyvin siihen saakka, kun tiedostojen .htaccess ja common.php ftp-siirto ei onnistunut. Nyt kun yrittää selaimella foorumille, tulee herja "HTTP 500 - Sisäinen palvelinvirhe" eikä sivu aukea. SSH ja ftp toimii. Kun listaan juurihakemiston sisältöä SSH:n kautta, näyttää siltä, että nuo tiedostot ovat kokoa 0 ja niissä on tämä päivämäärä. Mitäs nyt tehdään?
Viimeksi muokannut Tupis, 02 Huhti 2010, 13:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Ongelma 3.0.6 -> 3.0.7-PL1
Nyt sain siirrettyä tiedostot, mutta foorumi ei aukea. Edelleen sama herja.
Apachen logeista (error.log) voisi löytyä tämän ongelman aiheuttaja.
Mistähän hakemistorakenteesta nuo logit löytyisivät?
Minulla ne sijaitsevat kansiossa /var/log/apache2/Tupis kirjoitti:Mistähän hakemistorakenteesta nuo logit löytyisivät?
Nyt löytyi logihakemisto, muttei vielä virhettä...
...PHP Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting '&' or T_VARIABLE in /var/www/html/includes/functions.php on line 3930...
Mitä rivillä 3930 ja sen lähistöllä lukee?Tupis kirjoitti:...PHP Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting '&' or T_VARIABLE in /var/www/html/includes/functions.php on line 3930...
Olen tehnyt tuosta tiedostosta oman version aiemmin. Nyt kopsasin sen uuden tilalle ja saan foorumin auki. Kiitos avusta!
Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Nyt pääsen kirjautumaan acp:lle, mutta kun klikkaan hallintapaneelilinkkiä, niin ei aukea. Logiin tulee taas jotain herjaa jostain muusta tiedostosta. Tämä taisi olla vain jäävuoren huippu.
FTP siirto meni varmaan metsään monilta osin.
Joutunet korvaamaan tiedostoja puhtailla 3.0.7-PL1 versioilla ja tekemään MODien muutokset tarvittaessa uudelleen niihin.
Tyhjennä myös /cache hakemisto, mutta jätä sinne .htaccess ja index.html tiedostot.
Joutunet korvaamaan tiedostoja puhtailla 3.0.7-PL1 versioilla ja tekemään MODien muutokset tarvittaessa uudelleen niihin.
Tyhjennä myös /cache hakemisto, mutta jätä sinne .htaccess ja index.html tiedostot.
No mitäs sitten, kun taisin tyriä sen cachen .htaccess-tiedoston eli tuli kopsattua se uusi sen tilalle?
Ei sillä varsinaisesti väliä. 
Se estää vain tiedostojen listauksen selaimessa jos siihen hakemistoon mennään suoraan. Saman hoitaa index.html
Muuten sen ei pitäisi vaikuttaa itse foorumiin ja sen toimintaan. Se on vain "kiva olla siellä"

Se estää vain tiedostojen listauksen selaimessa jos siihen hakemistoon mennään suoraan. Saman hoitaa index.html
Muuten sen ei pitäisi vaikuttaa itse foorumiin ja sen toimintaan. Se on vain "kiva olla siellä"

Huh, olipas siinä käsityötä, mutta nyt näyttäisi toimivan. Piti useita tiedostoja siirtää uudelleen.