Siis minulle on käynyt näin, pistin pari aluetta adminpaneelista, mutta ne eivät näy. Miten kusen?
http://i31.tinypic.com/21no9aq.png
Pitäisikö minun jotain kategorioita tehdä vai mitääh?
Asensin itse foorumin omille sivuilleni.
Aiheet eivät tule esiin!
Re: Aiheet eivät tule esiin!
Tee alue ja määrittele se "Kategoriaksi". Tuuppaa nuo alueet sen kategorian alle.
Tarkista myös, että oikeudet ovat asetettu siten, että alueet näkyvät. Ylläpitäjäkään ei automaattisesti näe kaikkea.
Tarkista myös, että oikeudet ovat asetettu siten, että alueet näkyvät. Ylläpitäjäkään ei automaattisesti näe kaikkea.

Joo, sain toimimaan kiitos! Mutta nyt minulla on ongelma, että haluaisin että vain ylläpitäjät ja valvojat voivat kirjoittaa topikkeja ja lähettää posteja tietylle alueelle, mutta kun poistan ne oikeudet rekisteröityneiltä käyttäjiltä, ei myöskään ylläpitäjä pysty lähettämään sille tietylle alueelle posteja tai aihetta..
Mitä teen?
Mitä teen?
Tarkista maskeja käyttäen oikeuksien tilanne näiden käyttäjäryhmien kohdalta.
Kuten mrl sanoi, tarkista että ylläpitäjien ryhmällä on oikeudet lähettää viestejä sille alueelle.
Oikeudet perustuvat käyttäjäryhmiin ja näillä ryhmillä voi joko sallia tai kieltää.
Ylläpitäjä ei voi tehdä mitään mitä sen ei anneta tehdä.Lurttinen kirjoitti:Ylläpitäjäkään ei automaattisesti näe kaikkea.
Oikeudet perustuvat käyttäjäryhmiin ja näillä ryhmillä voi joko sallia tai kieltää.