Hei tietäväiset,
Onko kenelläkään kokemuksia mobiiliversioista? Olen lukenut sekä mobiililaitteiden automaattisesta tunnistamisesta koodin avulla ja riisutun teeman käyttämisestä. Monessa keskustelussa aihe vaan tuntuu jäävän valitettavan auki enkä siksi uskalla lähteä kokeilemaan. Onko mahdollista käyttää samaa tietokantaa ja tehdä alasivu (tms.). Käytössäni on siis uusin phpbb-versio 3.0.7-PL1.
Mobiiliversio foorumista
Re: Mobiiliversio foorumista
phpBB tukee tyylin vaihtoa osoiteriviltä, joten jos ei muuta keksi, niin sitten vaan tekee riisutun tyylin ja komentaa kännykän selaimessa style=n
Itse en tykkää, kun sivustot ponkasee viestillä, että käytät mobiiliselainta, vaihdetaanko mobiilinönnönnöö käyttöön?
Kun oma selain puhelimessa osaa näyttää samalla tavalla, kuin pöytäkonekin.
Itse en tykkää, kun sivustot ponkasee viestillä, että käytät mobiiliselainta, vaihdetaanko mobiilinönnönnöö käyttöön?
Kun oma selain puhelimessa osaa näyttää samalla tavalla, kuin pöytäkonekin.

Kiitos vastauksesta, olen vasta nyt palannut tämän pariin tekemään
Jos foorumilla on useita teemoja ja tekee yhden riisutun, niin millähän koodilla ja missä dokumentissa sen nimenomaisen ns. riisutun teeman avatar-kuvat saa piilotettua niin että avatarit säilyisivät muissa teemoissa.

Jos foorumilla on useita teemoja ja tekee yhden riisutun, niin millähän koodilla ja missä dokumentissa sen nimenomaisen ns. riisutun teeman avatar-kuvat saa piilotettua niin että avatarit säilyisivät muissa teemoissa.

Tapatalkkiin kannattaa myös tutustua.
Se on myös täällä käytössä/kokeilussa.
Se on myös täällä käytössä/kokeilussa.