Morjens. Rekisteröidyin ja päätin nyt sitten vaivata teitä ongelmalla.
Eli tilanne on tämä, olen asentamassa phpbb3 foorumia. Olen edennyt install - vaiheeseen, jossa pitää siis osoiteriviin kirjoittaa phpbb3/install.... jne. Olen googlettanut useita eri vaihtoehtoja ja etsinyt eikä edes phpbb:n omasta oppaasta ollut ollenkaan apua. Eli nyt tulee aina error kun yritän etsiä osoitetta install - sivulle. Olen chmodannut oikeudet kuten pitää, tehnyt ohjeiden mukaan jne. Mutta nyt ei enään etene mitenkään. Mikä vikana?
Eräänlainen ongelma foorumien asennuksessa
Re: Eräänlainen ongelma foorumien asennuksessa
Mitä se errori sanoo?Tolvanen kirjoitti:Eli nyt tulee aina error kun yritän etsiä osoitetta install - sivulle.
Onhan kaikki tiedostot varmasti siirretty palvelimelle?
Missä kohtaa asennusta errori tulee? Testien jälkeen?
Luulisin että vika on nyt oikeudet.Lurttinen kirjoitti:Mitä se errori sanoo?Tolvanen kirjoitti:Eli nyt tulee aina error kun yritän etsiä osoitetta install - sivulle.
Onhan kaikki tiedostot varmasti siirretty palvelimelle?
Missä kohtaa asennusta errori tulee? Testien jälkeen?
Error tulee kun pitäisi ohjeiden mukaa avata osoite sivusto.com/phpbb3/install/install.php tjsp.
Yritän nyt asennusta uudelleen ja kaverini auttaa hommassa, joka osaa myös asentaa foorumeita. Ilmoitan jos ongelma saadaan ratkaistua.
Anteeksi kun tuplapostaan, mutta ongelma ratkaistu