Board3 Portal -ongelma

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Anteli
MODaaja
MODaaja
Viestit:66
Liittynyt:24 Syys 2010, 18:39
Board3 Portal -ongelma

Viesti Kirjoittaja Anteli » 03 Helmi 2012, 18:14

Moikka!

Minä täällä taas apua pyytämässä :wave:

Tää ongelma ei tänne oikeestaan kuulu, mutta kun Board3.de ei vastaa tukipyyntöihin, niin koitetaampas onnea täällä.

Foorumillani on käytössä Board3 Portaalin uusin (beta)versio 2.0.0b1. Modi on ollut käytössä jo melko pitkään ja kaikki on toiminut hyvin. Nyt tekis kuitenkin mieli järjestellä portaalin laatikot uudella tavalla. Kun poistin "Uusimmat viestit" -laatikon ja menin portaaliin, niin seuraava viesti lensi näytölle:

Koodi: Valitse kaikki

Fatal error: Class 'bbcode' not found in .../public_html/portal/modules/portal_poll.php on line 348
Kun laitoin "Uusimmat viestit" -laatikon takas entiselle paikalleen, niin kaikki toimi niinkuin aikaisemminkin. "Uusimmat viestit" -laatikon alapuolella on "Gallup" -laatikko jos sillä on mitään merkitystä.

Osaisiko joku tietäjä siis kertoa mistä ongelma johtuu ja miten sen saisi korjattua. En oikein usko että onglema johtuu pelkästään siitä että kyseessä on betaversio, koska mielestäni sillon kun asensin modin, niin liikuttelin laatikoita eri paikkoihin, enkä törmännyt vastaavaan ongelmaan.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Board3 Portal -ongelma

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 03 Helmi 2012, 20:37

Mulla oli jonkun portaalin kanssa jotain tollasta ongelmaa laatikoiden sijoittelun kanssa.
Siirsin portaalin roskakoriin ja räpelsin nykyisen etusivun kasaan...

En muista varmaksi oliko se just tuo sama, mutta totesin sen sudeksi, vaikkakaan ei ulvonut.
Se oli vissiin laitettu ACP:n taakse kokonaan, että sieltä pääsi joko disabloimaan tai ottamaan käyttöön. :think:

Anteli
MODaaja
MODaaja
Viestit:66
Liittynyt:24 Syys 2010, 18:39

Re: Board3 Portal -ongelma

Viesti Kirjoittaja Anteli » 03 Helmi 2012, 23:12

Mun taitaa olla tyytyminen nykyiseen. Olen miettinyt myös että tekisin erillisen etusivun, mutta tällä hetkellä kaikki näkyy kivasti (vois näkyä vielä kivemmin) yhdellä vilkasulla etusivulla. Feedien avulla saisi niitä uusimpia vietejä näkyviin etusivulle, mutta mun foorumilla on alue joka näkyy vaan sisään kirjautuneille. Enkä niitä viestejä ole onnistunut saamaan näkymiin.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 163 vierailijaa