phpBB + Wordpress kivuttomasti?

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Anteli
MODaaja
MODaaja
Viestit:66
Liittynyt:24 Syys 2010, 18:39
phpBB + Wordpress kivuttomasti?

Viesti Kirjoittaja Anteli » 12 Helmi 2012, 19:55

Okei...

Oon tullu nyt siihen tulokseen että foorumini kaipaa Wordpressiä rinnalleen. Ajattelin että karsin foorumini mahdollisimman puhtaaksi kaikista mahdollisista (puoliksi toimivista) modeista ja upottaisin sen Wordpressiin. Mitään Wordpressiä ei vielä ole, mutta uskon että Wordpress olisi paras vaihtoehto sisällönhallintajärjestelmäksi mun yhteisön tapauksessa. Blogi tulee tarpeeseen, uusien sivujen lisääminen on (ilmeisesti) helppoa ja jatkossa voisin päivittää foorumini sillon kun päivityksiä tulee, eikä tarvisi odotella (turhaan) että kaikista modeista tulisi versio uudelle foorumin versiolle. Toteutus tulisi olemaan tämän tyylinen.

Mietin tässä että miten amatööri toteuttaisi kaiken tämän ilman että käyttäjät häiriintyisivät pahasti. Vai olisiko järkevintä vaan ottaa foorumi hetkeksi pois käytöstä?

jessenic
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:9
Liittynyt:06 Marras 2007, 20:00

Re: phpBB + Wordpress kivuttomasti?

Viesti Kirjoittaja jessenic » 28 Helmi 2012, 17:21

Itse olen muokannut hieman phpBB3:n tyyliä lisäämällä WordPressin tyylin ylä- ja alaosan phpBB:n tyyliin juurikin tuolla SuomiWP:ssä. Niin ja vinkkinä, että prosilver on paljon helpompi upottaa kuin subsilver :P

fizman
MODaaja
MODaaja
Viestit:65
Liittynyt:08 Elo 2007, 20:36

Re: phpBB + Wordpress kivuttomasti?

Viesti Kirjoittaja fizman » 04 Maalis 2012, 10:37

Olen suunnittelemassa samaa. Haluaisin vain sisäänkirjautuimisen wordpressin kautta. Onko wordpress yhteensopivia phpbb kanssa, eli "kättelevätkö" ne. Ja jos eivät, niin mikä cms toimisi? Joomla? Drupal ( vai mikä se oli :oops: )

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa