Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Avatar
ADdoctor
MODaaja
MODaaja
Viestit:182
Liittynyt:23 Marras 2007, 17:40
Paikkakunta:Espoo
Viesti:
Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja ADdoctor » 17 Helmi 2013, 16:05

Kysy tietäviltä, onko phpBB forumiin saatavissa lisäke tai muu systeemi, jolla saisi sähköpostitiedon avatuista uusista ketjuista. Nythän tieto ylläpidolle tulee vasta sen jälkeen kun jokin ketju on jo olemassa ja ylläpito on siihen vastannut. Omaa valvontaani helpottaisi suuresti, jos ei tarvitseisi mennä aina katsomaan onko uusia aiheita avattu.

Onko sellaista keinoa olemassa? :roll:

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 24 Maalis 2013, 12:56

phpBB mahdollistanee myös yksittäisten alueiden seuraamisen.

Avatar
ADdoctor
MODaaja
MODaaja
Viestit:182
Liittynyt:23 Marras 2007, 17:40
Paikkakunta:Espoo
Viesti:

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja ADdoctor » 24 Maalis 2013, 14:32

Kiitos vastauksesta. Arvelin jo, että asiaan ei ole mitään ratkaisua. Miten alueita voidaan seurata? Jos voidaan, niin siinähän se olisi mitä kaipaan.

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja Anubis » 24 Maalis 2013, 16:45

ADdoctor kirjoitti:Kiitos vastauksesta. Arvelin jo, että asiaan ei ole mitään ratkaisua. Miten alueita voidaan seurata? Jos voidaan, niin siinähän se olisi mitä kaipaan.
Tässä templatessa, jota phpbbsuomi käyttää on alareunassa linkki "Seuraa aluetta", kun olet alueella; et threadissa

Avatar
ADdoctor
MODaaja
MODaaja
Viestit:182
Liittynyt:23 Marras 2007, 17:40
Paikkakunta:Espoo
Viesti:

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja ADdoctor » 24 Maalis 2013, 23:22

:?: Minulla näkyy olevan kaikkien alueiden alla olevasa kohdassa Seuraa aluetta kruksi. Mutta silti ei tule minulle mitään ilmoitusta jonkin muun aloittaessa ketjun. :roll:

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja Anubis » 25 Maalis 2013, 20:40

ADdoctor kirjoitti::?: Minulla näkyy olevan kaikkien alueiden alla olevasa kohdassa Seuraa aluetta kruksi. Mutta silti ei tule minulle mitään ilmoitusta jonkin muun aloittaessa ketjun. :roll:
Se on graaffikon älynväläys, mutta klikkaa siitä. Itse en ole kokeillut kun en halua mitään posteja.

Avatar
ADdoctor
MODaaja
MODaaja
Viestit:182
Liittynyt:23 Marras 2007, 17:40
Paikkakunta:Espoo
Viesti:

Re: Tieto avatusta ketjusta sähköpostiin

Viesti Kirjoittaja ADdoctor » 25 Maalis 2013, 23:31

Kiitos Anubis. Aika ovela juttu. Kun klikkaa sitä tekstiä Seuraa aluetta, niin tulee seuraamisesta ilmoitus. Ja sen jälkeen siinä hienossa gafiikassa on ruudussa rasti ja teksti nyt: Lopeta seuranta. Kaikkihan tuon varmasti tietää miten se kohta toimii... :lol:

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 138 vierailijaa