.delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
AditusPelvis
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:8
Liittynyt:16 Elo 2015, 16:34
.delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

Viesti Kirjoittaja AditusPelvis » 21 Syys 2015, 17:11

Asennettaessa foorumia viimeisintä versiota, tulee palvelimen hakemistoon tiedostokansio:
Keskustelupalsta, josta löytyy .delete.me.FAPYZ

Kun foorumi on asentunut, niin pitääkö tuo kansio "Keskustelupalsta" poistaa vai tuo .delete.me kohta?

Mihin tuo liittyy eli mikä tarkoitus tuolla on? Ja ellei sitä poista, niin onko haittaa minkälaista?

Toinen kysymys eli hakemistosta löytyy ensin:
phpBB jossa on useita kansioita ja sitten löytyy sen jälkeen: phpBB3, joka on tyhjä hakemistolistaus. Mikä tarkoitus tuolla on?

Coder
Käännöstiimi
Käännöstiimi
Viestit:87
Liittynyt:23 Touko 2014, 12:16

Re: .delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

Viesti Kirjoittaja Coder » 23 Syys 2015, 20:18

Mistä latasit asennus tiedostot tai miten asensit sen?

Google löytää tasan 0 hakutulosta jos ei laske tätä viestiä jonka kirjoitit tänne. (Hakusana: ".delete.me.FAPYZ")

Jos lataa phpbb.com sivulta uusimman phpBB version niin siellä ei ole tuollaista tiedostoa, eikä myöskään uusimmassa fi-kielipaketissakaan.

AditusPelvis
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:8
Liittynyt:16 Elo 2015, 16:34

Re: .delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

Viesti Kirjoittaja AditusPelvis » 27 Syys 2015, 15:59

Palvelin hallinnan Installatronin kautta.

Muistelenpa, että kun päivittää foorumin ylläpitopaneelin kautta, joutuu poistamaan jonkun "Install" hakemiston (tosin en ole vuosiin päivittänyt suoraan foorumista vaan palvelin hallinnan kautta).

Kait täällä foorumilla muitakin on, jotka käyttää hyväkseen palvelin hallinnan installatronia.

Coder
Käännöstiimi
Käännöstiimi
Viestit:87
Liittynyt:23 Touko 2014, 12:16

Re: .delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

Viesti Kirjoittaja Coder » 27 Syys 2015, 17:32

En ole koskaan käyttänyt Installatron ohjelmaa tai edes nettihotellia joka käyttää sitä, mutta ainakin pika Googlailu sanoo että se delete.me.XXXXX tiedosto on joku Installatron tekemä tiedosto mitä se voisi käyttää joko väliaikaistiedostona, päivityksiä varten tai muu hallinta tiedosto.

Sen voi poistaa kuten nimikin ehdottaa, mutta Installatron voi tehdä välillä uusia tiedostoja (turhaa kovalevytilan tuhlausta).
Eikai se sitten haittaa jos niitä tiedostoja on siellä, mutta jos haluat eroon niistä niin voit asentaan itse phpBB:n ja sen päivitykset.

AditusPelvis
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:8
Liittynyt:16 Elo 2015, 16:34

Re: .delete.me.FAPYZ ja muutakin hakemistosta

Viesti Kirjoittaja AditusPelvis » 28 Syys 2015, 13:31

Mulla on jättihotelli, josta olen vuokrannut sivutilaa useille, joilla on oma domain. Niin ikään olen heille myynyt lisähintaista asennusta haluamistaan sovelluksista ja siten Installatron on mulle se paras keino toimia, kun ei ole aikaakaan tehdä kaikkea vaihe vaiheelta vaan yhden napin klikkauksella + tietty hakemistopolun yms. laittamisella saa helpommin. Lopuksi tietenkin tarkistetaan ja poistetaan turhat. Mut kyllä tuossa itse ftp:llä asennettaessakin pitää joku "instal" hakemisto poistaa.

Ja miksipä ei saisi käyttää, kun sitä vartenhan nuo asennusohjelmat on tehty.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 112 vierailijaa