Helppiä !!! Tein tuossa kotisivulle foorumin...
Voit pitää, mutta suosittelisin sen asentamista itse, sillä silloin voit muokata ja leikkiä sen kanssa mielin määrin, kun se tulee tutummaksi.
Webbihotellit ei tänäpäivänä maksa enään paljoakaan, joten sellaistakin voisi harkita. Tai jos sulla on jo mahdollisuus laittaa tuonne .tk domainiin mysli ja PHP.
Asenna se suoraan sinne?
Webbihotellit ei tänäpäivänä maksa enään paljoakaan, joten sellaistakin voisi harkita. Tai jos sulla on jo mahdollisuus laittaa tuonne .tk domainiin mysli ja PHP.
Asenna se suoraan sinne?
Mitä tuo mysli tarkoittaa? Ku ei o ikinä moinen sana tullut vastaan.. Kysyy ensikertalainen foorumin tekijä....Lurttinen kirjoitti:Voit pitää, mutta suosittelisin sen asentamista itse, sillä silloin voit muokata ja leikkiä sen kanssa mielin määrin, kun se tulee tutummaksi.
Asenna se suoraan sinne?
Viel ois kysyttävää et sain foorumille tollasen viestin:
Eih ole hyvä toi viiden viestin pakko että sais linkit näkyviin
Eli mitä tuo tarkoittaa?
Miten saan silleen että ei tarvitse vieraiden kirjoittaa 5 viestiä että saisivat linkit näkyviin...
Mistä kohtaa asetuksissa sen voi vaihtaa että linkit saa näkyviin vaikka heti kun kirjoittaa ensimmäistä viestiä foorumillemme.
Ilmoittelkaa viisaimmat ja kiitoksia etukäteen !!!
Ps. Miten muuten ton foorumin käyttäjien IP osoite palkin saa pois näkyvistä, ilmeisesti asetuksista mutta mistä sieltä ???

Eli mitä tuo tarkoittaa?
Miten saan silleen että ei tarvitse vieraiden kirjoittaa 5 viestiä että saisivat linkit näkyviin...
Mistä kohtaa asetuksissa sen voi vaihtaa että linkit saa näkyviin vaikka heti kun kirjoittaa ensimmäistä viestiä foorumillemme.
Ilmoittelkaa viisaimmat ja kiitoksia etukäteen !!!
Ps. Miten muuten ton foorumin käyttäjien IP osoite palkin saa pois näkyvistä, ilmeisesti asetuksista mutta mistä sieltä ???
Mitä tuo tarkoittaa yksi rekisteröijä mainitsi siitä kun yritti linkittää kuvia foorumille:
Registered member must have at least 5 postings to post any URL/Website Link
Voiko tuota 5 muuttaa 0:aan eli ei tarvitisi kirjoittaa 5 kertaa ennen kuin voi laittaa kuvia näkyviin...
Kiitoksia vastauksesta etukäteen....

Voiko tuota 5 muuttaa 0:aan eli ei tarvitisi kirjoittaa 5 kertaa ennen kuin voi laittaa kuvia näkyviin...

Luultavasti ei voi. Kyse on todennäköisesti globaalista spammibottiestosta.Skelektor kirjoitti:Mitä tuo tarkoittaa yksi rekisteröijä mainitsi siitä kun yritti linkittää kuvia foorumille:
Registered member must have at least 5 postings to post any URL/Website Link
Mysli tarkoittaaSkelektor kirjoitti:Mitä tuo mysli tarkoittaa? Ku ei o ikinä moinen sana tullut vastaan.. Kysyy ensikertalainen foorumin tekijä....Lurttinen kirjoitti:Voit pitää, mutta suosittelisin sen asentamista itse, sillä silloin voit muokata ja leikkiä sen kanssa mielin määrin, kun se tulee tutummaksi.
Asenna se suoraan sinne?
- erästä ruokaa
- MySQL-tietokantaa
Myslin aknssa kun laittaa jugurttia se on hyvää mutat MySql ja jugurtti on ihan eri stoori (sori oli pakko) 8)mrl586 kirjoitti:Mysli tarkoittaaSkelektor kirjoitti:Mitä tuo mysli tarkoittaa? Ku ei o ikinä moinen sana tullut vastaan.. Kysyy ensikertalainen foorumin tekijä....Lurttinen kirjoitti:Voit pitää, mutta suosittelisin sen asentamista itse, sillä silloin voit muokata ja leikkiä sen kanssa mielin määrin, kun se tulee tutummaksi.
Asenna se suoraan sinne?
- erästä ruokaa
- MySQL-tietokantaa
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,