Aktivointi ongelma
Foorumin osoite: http://vimppu.forumup.com/
Käytössä oleva tyyli: Subsilver
phpBB:n versio: 2.0.22
Ongelmana on seuraava:
Porukka rekistörityy foorumille mutta eivät saa aktivointi koodia sähköpostiin joten koitan korjata tilannetta ettei se lähetä aktivointi koodia vaan sen
pitäisi tapahtua automaattisesti eli Konfigurointi -> Käyttäjätunnukset aktivoi ->Ei kukaan
Mutta sitten kun tuon olen tehnyt ja painan Lähetä ja tulee lukemaan : Foorumien konfigurointitiedot päivitetty onnistuneesti
Ja kun palaan konfiguratio osioon niin mitään ei ole tapahtunut...
Ps: Oli aika jolloin tuo toimi moitteita että uusille rekistöröidyille lähetettiin aktivointi koodi yms yms... Mutta nyt se on vallan lakannut...
Ja foorumi on ollut avoin 24 Hei 2005 05:20 pm asti
Olisin kiitollinen avusta...
Käytössä oleva tyyli: Subsilver
phpBB:n versio: 2.0.22
Ongelmana on seuraava:
Porukka rekistörityy foorumille mutta eivät saa aktivointi koodia sähköpostiin joten koitan korjata tilannetta ettei se lähetä aktivointi koodia vaan sen
pitäisi tapahtua automaattisesti eli Konfigurointi -> Käyttäjätunnukset aktivoi ->Ei kukaan
Mutta sitten kun tuon olen tehnyt ja painan Lähetä ja tulee lukemaan : Foorumien konfigurointitiedot päivitetty onnistuneesti
Ps: Oli aika jolloin tuo toimi moitteita että uusille rekistöröidyille lähetettiin aktivointi koodi yms yms... Mutta nyt se on vallan lakannut...
Ja foorumi on ollut avoin 24 Hei 2005 05:20 pm asti
Olisin kiitollinen avusta...
Re: Aktivointi ongelma
Palveluntarjoajasi on luultavasti estänyt mainitsemasi vaihtoehdon valinnan roskapostin torjumiseksi.Vimppu kirjoitti:Porukka rekistörityy foorumille mutta eivät saa aktivointi koodia sähköpostiin joten koitan korjata tilannetta ettei se lähetä aktivointi koodia vaan sen
- Zilvergand
- Oppii uutta
Re: Aktivointi ongelma
Minulla tuo Aktivointo on aina > Käyttäjä