Tietokannan kopiointi

Tänne ongelmat ilmaisfoorumien kanssa. (createphpbb yms)
Feeniks
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:26 Touko 2007, 18:32
Tietokannan kopiointi

Viesti Kirjoittaja Feeniks » 26 Touko 2007, 18:53

http://www.createphpbb.com/lmc
Kysymyksessä on tekstipohjaisen internetroolipelin foorumi, ei tavallinen keskustelualue, jos joku tulee ihmetelleeksi erikoisen oloista meininkiä.
CreatePhpBB, versio 2.0.22, tyylinä SubBlack.

Hankittuani vihdoin ja viimein oman domainin päätin tehdä uuden fooruminkin siinä sivussa omalle kotisivutilalleni asumaan ( http://kanelipuu.com/lymeco/foorumi/ , sama versio eli 2.0.22). Nyt haluaisin siirtää vanhasta Createn ilmaisfoorumista kaikki jäsenet, viestit ym. uuteen foorumiin, mutta kun klikkaan hallintapaneelin reunapalkista kohtaa "tietokannan varmuuskopiointi", esiin tulee vain herjaus:

Yleinen virhe
This feature has been disabled due to security reasons, please contact the administrator if you want a backup of your forums

Mistä tämä johtuu? Onko minulta jäänyt jokin asetus klikkaamatta päälle, onko pulma serverin toisessa päässä, vai enkö minä yksinkertaisesti osaa? Englantini on totaalisen kurjaa, mutta ymmärtääkseni tämä käskee ottaa yhteyttä ylläpitäjään. Mutta sehän olen minä itse? Teen tällaista hommaa ensimmäistä kertaa, joten olen täysi n00b ja avuttomuuteni sen mukaista.

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Tietokannan kopiointi

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 26 Touko 2007, 18:57

Mene palveluntarjoasi tukiforumille ja pyydä siellä MySQL Dumppia omasta forumistasi. Dumpin hinta on 40 USD ja se maksetaan PayPalin kautta.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Tietokannan kopiointi

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 26 Touko 2007, 19:25

Feeniks kirjoitti:
Mistä tämä johtuu? Onko minulta jäänyt jokin asetus klikkaamatta päälle, onko pulma serverin toisessa päässä, vai enkö minä yksinkertaisesti osaa? Englantini on totaalisen kurjaa, mutta ymmärtääkseni tämä käskee ottaa yhteyttä ylläpitäjään. Mutta sehän olen minä itse?
Tulee ehkä yllätyksenä, mutta noiden *ilmaisten* kanssa sää et oo ylläpitäjä, muutenkuin nimellisesti foorumilla, jossa pääset luomaan alueita ja antamana porttikieltoja.
Sulla ei ole normaalia FTP yhteyttä palvelimelle, pääsyä tietokantaan kopioiden ottamista ja muita toimintoja varten.
Mutta se on vain se hinta, minkä joutuu maksamaan *ilmaisesta* :)

Tee kuten mrl586 ehdotti.

Feeniks
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:26 Touko 2007, 18:32

Re: Tietokannan kopiointi

Viesti Kirjoittaja Feeniks » 26 Touko 2007, 20:06

Kappas kehveliä, yllätys tosiaan :D Olen kuvitellut olevani isokin kiho. Maailmankuvani romahti.

Mutta jaa että maksullista, ja vielä noilla summilla. Taidanpa jättää tällä kertaa väliin (olen alaikäinen, ja koska kesätöitä ei tullut, lompakko on yhtä mustaa aukkoa). Ei sitä foorumin sisältöä kuitenkaan niin tavattoman paljon ole (alle 3000 viestiä, 25 jäsentä, ollut sentään pystyssä melkein puolitoista vuotta).

Kiitos neuvoista kumminkin ^^

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Tietokannan kopiointi

Viesti Kirjoittaja Karjala » 27 Touko 2007, 19:14

Webol => http://www.webol.fi/2007/ 20 € / vuosi, se ei tee kipeetä. ;)

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa