Frame- ja linkki kysymys

Tänne ongelmat ilmaisfoorumien kanssa. (createphpbb yms)
ieva_69
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:30 Heinä 2006, 19:28
Frame- ja linkki kysymys

Viesti Kirjoittaja ieva_69 » 30 Heinä 2006, 19:40

Heip! Ongelmana sellainen että olen määritellyt foorumin avautumaan kehyksen sisään, johon avautuukin sivuston linkistä. Ok. Mutta sisäänkirjautumisessa painikkeen painamisen jälkeen (kirjaudu sisään) foorumi avautuu uuteen ikkunaan. Olisi kiva jos se pysyisi siinä kehyksessä johon olen sen ajatellut? (Jos käyttäjätunnuksen taltioi niin silloin se pysyy uudelleen tultaessa ko. kehyksessä, eikä avaa sitä uuteen selain ikkunaan). Ymmärtääkseni ongelma pysynee samana vaikka muuttaisin sivuston framettomaksi.

Jos tuo ei onnistu niin miten saisin siihen foomumini yläreunaan, missä foorumin nimikin, linkin kotisivuille, jotta käyttäjät eivät eksyisi... Olen nähnyt niitä linkkejä muilla foorumeilla, mutta sieltä asetuksista sitä en hiffannut.. php:stä en tajua tuon taivaallista, mutta foorumi on huippujuttu!

Foorumi siis ilmainen. Avattu os. http://www.freeforum101.com/kkmk/
Foorumini sijaitsee osoitteessa http://www.kkmk.net

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 30 Heinä 2006, 20:16

Kokeile, jos sulla on pääsy foorumin tiedostoihin, tai saat palveluntarjoajan tekemään noi muokkaukset.

Avaa

foorumin_hakemisto/templates/käytettävä_templaatti/login_body.tpl

Etsi

Koodi: Valitse kaikki

<form action="{S_LOGIN_ACTION}" method="post" target="_top">
Korvaa tällä

Koodi: Valitse kaikki

<form action="{S_LOGIN_ACTION}" method="post" target="_self">
Tallenna/sulje/siirrä palvelimelle

Ja ne varmuuskopiot kannattaa ottaa ennen tiedostojen muokkausta.

Linkki täytyy lisätä overall_header.tpl tiedostoon, jos sitä ei voi lisätä suoraan hallintapaneelista.

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Frame- ja linkki kysymys

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 31 Heinä 2006, 00:30

ieva_69 kirjoitti:Jos tuo ei onnistu niin miten saisin siihen foomumini yläreunaan, missä foorumin nimikin, linkin kotisivuille, jotta käyttäjät eivät eksyisi... Olen nähnyt niitä linkkejä muilla foorumeilla, mutta sieltä asetuksista sitä en hiffannut.. php:stä en tajua tuon taivaallista, mutta foorumi on huippujuttu!
ACP: Yleinen ylläpito - Konfigurointi. Sivuston kuvaus -kenttään saa lisättyä linkin kotisivulle ihan tavallisella HTML:llä. Varmista, että HTML-tuki on ensin päällä. Sitten lisää Sallitut HTML-tagit kohtaan a-tagin.

ieva_69
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:30 Heinä 2006, 19:28

Viesti Kirjoittaja ieva_69 » 01 Elo 2006, 13:12

:D Linkin lisäys onnistui! Kiitokset!

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 313 vierailijaa