Fooorumin lopettaminen
Hei!
Miten saan foorumin lopetettua?
Miten saan foorumin lopetettua?
FTPllä sisään ja poistat koko hela hakemiston jossa foorumisi on.yönsilmä kirjoitti:Mitenkähän se onnistuu?
Sitten poostat mysql palvelimelta sen tietokannan tai pyydät palvelimen hostaajaa poistamaans en.
Mutta kaikkea tuota ennen HYVISSÄ AJOIN kuulutat foorumilla että pistät pillit pusiin.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
http://www.atfreeforum.com/tiinamariantall/
Tässähän tämä.Ilmainen palveluhan se on.Jaa huomasin vasta nyt että oon väärällä puolella tätä ongelmaa kertomassa...
Tässähän tämä.Ilmainen palveluhan se on.Jaa huomasin vasta nyt että oon väärällä puolella tätä ongelmaa kertomassa...
Jep, väärällä puolellepa hyvinkin. 
Tuo fooruin poistaminen on tässätapauksessa todennäköisesti sun palveluntarjoajan vallassa, että poistaako vaiko eikö.
Yleensä oon sanonut, jos eivät ole suostuneet poistamaan. Että laittavat sen keskustelufoorumin passivoiduksi hallintapaneelista, jos mahdollsita ja unohtaa koko homman sinne...
Mutta kannattanee kysyä myös noilta käyttäjiltäs. Mitä mieltä ovat lopettamisesta?
Joku voisi vaikka haluta jatkaa ylläpitäjänä, jos sua ei enään kiinnosta tuon pyörittäminen.

Tuo fooruin poistaminen on tässätapauksessa todennäköisesti sun palveluntarjoajan vallassa, että poistaako vaiko eikö.
Yleensä oon sanonut, jos eivät ole suostuneet poistamaan. Että laittavat sen keskustelufoorumin passivoiduksi hallintapaneelista, jos mahdollsita ja unohtaa koko homman sinne...
Mutta kannattanee kysyä myös noilta käyttäjiltäs. Mitä mieltä ovat lopettamisesta?
Joku voisi vaikka haluta jatkaa ylläpitäjänä, jos sua ei enään kiinnosta tuon pyörittäminen.
Täällä kerrotaan, että palveluntarjoasi deletoi forumisi, jos siellä ei ole 60 päivään mitään aktiivisuutta.