Miten toimin jos haluan "poistaa" tekemäni foorumi

Tänne ongelmat ilmaisfoorumien kanssa. (createphpbb yms)
inkeriikka
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:09 Elo 2006, 22:12
Miten toimin jos haluan "poistaa" tekemäni foorumi

Viesti Kirjoittaja inkeriikka » 13 Marras 2006, 09:02

Olen tehnyt erään yhteisön foorumin joka nyt on tullut ns. tiensä päähän eli foorumi lopetetaan vuoden loppuun mennessä. Kyseessä on ilmaisfoorumi, joten mitään omia tietokantajuttuja tms. ei ole käytössä.

Nyt kysyisinkin neuvoa miten minun kannattaa toimia jos haluankin siirtää foorumin jollekin toiselle moderaattorille. Minä olen omilla tunnuksillani/tiedoillani aikoinaan luonut foorumin, mutta voiko sen siirtää toiselle ylläpitäjälle/moderaattorille niin, että kaikki omat tietoni häviävät ja joku toinen astuu remmeihin? En haluaisi omia tietojani uuden moderaattorin käyttöön.

Tai jos yhteisö päättää, että koko foorumi hävitetään ja he tekevät sitten joskus uuden jos sellaista vielä tarvitsevat, niin pitääkö minun passivoida tuo foorumi vai voiko sen poistaa kokonaan?

Jos joku osaa valaista minua näiden parin "ongelman" kanssa niin KIITOS :lol:

Avatar
Kipe
MODaaja
MODaaja
Viestit:186
Liittynyt:13 Marras 2005, 22:59

Re: Miten toimin jos haluan "poistaa" tekemäni foo

Viesti Kirjoittaja Kipe » 13 Marras 2006, 09:58

inkeriikka kirjoitti:Nyt kysyisinkin neuvoa miten minun kannattaa toimia jos haluankin siirtää foorumin jollekin toiselle moderaattorille. Minä olen omilla tunnuksillani/tiedoillani aikoinaan luonut foorumin, mutta voiko sen siirtää toiselle ylläpitäjälle/moderaattorille niin, että kaikki omat tietoni häviävät ja joku toinen astuu remmeihin? En haluaisi omia tietojani uuden moderaattorin käyttöön.
Annat toiselle käyttäjälle ylläpitäjän oikeudet ja poistat oman tilisi. Tietenkin kannattaa myös miettiä, mitä tietoja ilmaisfoorumin ylläpitäjälle on antanut foorumin aloitus vaiheessa ja voiko niitä tietoja muuttaa. Jos voi, niin nuokin tietenkin muutetaan uuden vetäjän tiedoiksi.
inkeriikka kirjoitti:Tai jos yhteisö päättää, että koko foorumi hävitetään ja he tekevät sitten joskus uuden jos sellaista vielä tarvitsevat, niin pitääkö minun passivoida tuo foorumi vai voiko sen poistaa kokonaan?
Yleensä ilmaistarjoajat eivät anna poistaa foorumiaan suoraan, mutta passivoit sen, niin yleensä poistuu automaattisesti kuukauden, parin kuluessa.
Kipe

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 124 vierailijaa