Elikkä pitkään pohdittuani, pistin pystyyn keskustelualueen metallialalla työskenteleville tai siitä muuten vain kiinnostuneille.
Eli:
http://www.alasin.fi/
Metellialan keskustelua
Re: Metellialan keskustelua
Tuonne edunvalvontaan kannattaisi hommata oikeat työsuojeluvaltuutetut ja luotot vastaamaan kysymyksiin.
Itse oon huomannut, että "mielipide" on monasti hieman eri, kuin miten se oikeasti menee yleissitovan TESsin tai työsopimuslain mukaan.
Ihan sillä, että ei tule sitä juupas-eipäs keskustelua. Sen perusteella voi tulla yllätys jos työpaikalla meinaa nostaa äläkkää asiasta ja pomo pistääkin faktat pöytään.
Itse oon huomannut, että "mielipide" on monasti hieman eri, kuin miten se oikeasti menee yleissitovan TESsin tai työsopimuslain mukaan.
Ihan sillä, että ei tule sitä juupas-eipäs keskustelua. Sen perusteella voi tulla yllätys jos työpaikalla meinaa nostaa äläkkää asiasta ja pomo pistääkin faktat pöytään.

Re: Metellialan keskustelua
Toki voisi kuvitella, että kun jos populaa tulee, niin voitaisiin joku oikea luotto tai työsuojeluvatuutettu pyytää vastailee, mutta olen kyllä huomannut, että virheitä niiltäkin tulee. Itsellä olisi ajatuksena että vastailussa väittämät voitaisiin perustella tessin ja lain pykälillä.Lurttinen kirjoitti:Tuonne edunvalvontaan kannattaisi hommata oikeat työsuojeluvaltuutetut ja luotot vastaamaan kysymyksiin.