Nykyinen pieni foorumini on tarkoitettu ainoastaan lähisukuni ja perheeni yhteydenpitoon ja tarinointiin kuulumisista (molemmat tyttäreni asuvat ulkomailla, toinen Etelä-Amerikassa asti). Käyttäjät = perheeni ovat erittäin tyytyväisiä foorumiin koska voimme tällä tavalla kommunikoida kaikki keskenämme. Privaatti-asiat tietenkin YV:llä ja laajemmat yksityisasiat edelleen perinteisellä sähköpostilla.
Jos erittäin pieni ja suljettu yksityiskäytössämme oleva foorumi kiinnostaa ulkopuolelta niin kurkata voi tästä: m e t s a t .n e t ~ tavallinen foorumi ~
Ulkoasun olen muokannut itse SubSilveristä muuhun sivustooni sopivammaksi ja viimeiset päivityksetkin on ehditty jo ajaa sisään. Alustana on phpBB 2-sarjaa + pari MOD'ia.
Foorumi on perustettu vasta 18.11.2006 ja siksi viestimääräkin on vielä pienenpuoleinen.
Foorumin m e t s a t .n e t -logoa klikkaamalla siirtyy kotisivustollemme josta löytyy mm. melkoisesti matkakuviamme ympäri maailmaa ym tauhkaa. Sisällöstä saa helposti yleiskäsityksen hipsimällä etusivulta suoraan sivukartalle.
Sivusto on auttamattomasti teknisesti vanhentunut, mutta latausnopeus on edelleen kiitettävä. Pari kertaa olen sen siirtänyt WordPress-blogiksi, mutta aina palaan takaisin wanhaan kunnon sivustooni vaikka koodi onkin kaikkea muuta kun validia

Aikaisemmin ylläpidin kunnianhimoisempaa ja laajempaa sukututkimus-foorumia, mutta se on kokonaan eri juttu...
* * *
EDIT: Ajoin foorumini alas 17.5.2007 kuihtuneen käytön ja tarpeen takia ja siirryn tutkimaan phpBB 3 Beta5 eli "Olympus"ta käyttötarpeisiini.
EDIT 2: Ajoin foorumini alas uudelleen 20.5.2007 ja siirryn tutkimaan juuri ilmestynyttä phpBB 3 RC1:a. Tuleepahan asennusharjoituksia kun ei etukäteen tiedä julkaisupäivistä edes aavistusta... 8) No tähän on jo tukeakin tiedossa, ehkä.