Detroit Twelve

Tämä alue on tarkoitettu oman phpBB -keskustelufoorumisi esittelyyn.
Dirty Dozen
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:28
Liittynyt:16 Joulu 2007, 15:09
Viesti:
Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Dirty Dozen » 24 Maalis 2008, 00:29

D12 ja Eminem-foorumi. phpBB3-versio.

Elikkäs, tämä on yksi foorumi, jossa jutellaan yhtyeestä D12 ja artistista Eminem, jutellaan täällä toki myös yleisestä jutuistakin, eli niistä jutuista, jotka eivät liity yhtyeeseen D12 tai Eminemiin. Eminem on mun Slim Shady yhtyeessä D12! :D täytyy myöntää, Eminemin ansiosta kuuntelen yhtyettä D12, eli kuuntelen D12:n biisejä vain, koska Eminem on D12-yhtyeen jäsenenä. :DD

Suomensin ite foorumissa muutaman D12-yhtyeen jäsenten tietoa englanninkielestä, koska englanninkielellä löytyi laajempaa tietoa näistä artisteista kuin suomenkielisellä. Kaikkien jäsenten tietoa ei kuitenkaan ole laitettu foorumiin, koska kaikkien tietoa ei ole löytynyt netistä, vain muutaman jäsenen tieto löytyi.

Elikkäs, tervetuloa vain D12/Eminemin fanit!

http://www.dirtydozen.phpbb.fi
Animen & Mangan maailma.
Welcome to Detroit city.

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Peetra » 24 Maalis 2008, 11:10

Onpa törkeätä, käännöstiedot on poistettu alalaidasta. :o Usein en tätä sano, mutta helvetti sentään! :o

Ei mitään henk. koht. 3-Wildcatille, oletan ettet ole sitä itse poistanut, vaan että se on palvelutarjoaja foorumi.infon tekosia. Mikäli itse olet poistanut tekstin kehotan sinua mitä pikemmiten laittaa takaisin sitä, muuten tämä ketju ei kauan taida pysyä täällä. Mielestäni sitä saisi jo nyt poistaa koska ei ole noi käännöstiedot siinä, mutta kääntäjä itse päättääköön saako pysyä. Esittelyssä on jo tarpeeksi monta helpolla tehtyjä foorumeita, että kyllä sitä voisi vaatia edes että kääntäjän nimi näkyy, siinä missä vaatii että phpbb.com-linkki on tallessa. :o :shock: (Vai vaaditaanko se?)

Fanifoorumi on ihan ok, siitä ei mitään moitteita.

Petra.
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Dirty Dozen
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:28
Liittynyt:16 Joulu 2007, 15:09
Viesti:

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Dirty Dozen » 28 Maalis 2008, 16:21

Peetra kirjoitti:Onpa törkeätä, käännöstiedot on poistettu alalaidasta. Usein en tätä sano, mutta helvetti sentään!

Ei mitään henk. koht. 3-Wildcatille, oletan ettet ole sitä itse poistanut, vaan että se on palvelutarjoaja foorumi.infon tekosia.
En ymmärrä alalaitajuttuu. :'D
Animen & Mangan maailma.
Welcome to Detroit city.

Dirty Dozen
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:28
Liittynyt:16 Joulu 2007, 15:09
Viesti:

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Dirty Dozen » 28 Maalis 2008, 16:27

Aaai joo, nyt tajusin, mun mielestä mun foorumin alalaidalla ei ollut ollenkaan mitään kääntäjän nimeä, en edes osaa laittaa siihen sellaista (jos täytyy laittaa)...luulin että se juttu tulee automaattisesti suoraan siihen esille.

Muttas, Lurttinen! Jos siitä seuraa joku pienikin ongelma mun foorumille, mitä en ole itse tiennyt tai aiheuttanut, sä saat selittää mulle! :eviL
Animen & Mangan maailma.
Welcome to Detroit city.

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Peetra » 28 Maalis 2008, 17:07

Arvasinkin että olit itse tietämätön asiasta, todella harmillista tollainen että ilmaisfoorumi vaan vie kaiken kunnian kovan työn jälkeen. :( PItäisi varmasti valittaa tonne foorumi.infoon, vai mistä toi nyt onkaan tehty?
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

CrazyCasey
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:1
Liittynyt:01 Huhti 2008, 21:06

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja CrazyCasey » 06 Huhti 2008, 15:45

Mitä nyt foorumista voin sanoa, niin se on todella huono.

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Anubis » 07 Huhti 2008, 10:20

CrazyCasey kirjoitti:Mitä nyt foorumista voin sanoa, niin se on todella huono.
Tätä varten piti oikein rekisteröityä. Varmaan olet ylpeä itsestäsi.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Detroit Twelve

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 07 Huhti 2008, 11:20

Anubis kirjoitti:
CrazyCasey kirjoitti:Mitä nyt foorumista voin sanoa, niin se on todella huono.
Tätä varten piti oikein rekisteröityä. Varmaan olet ylpeä itsestäsi.
Ei rekisteröitynyt vain tämän takia. :)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa