Metellialan keskustelua

Tämä alue on tarkoitettu oman phpBB -keskustelufoorumisi esittelyyn.
Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01
Metellialan keskustelua

Viesti Kirjoittaja Anubis » 08 Helmi 2009, 21:59

Elikkä pitkään pohdittuani, pistin pystyyn keskustelualueen metallialalla työskenteleville tai siitä muuten vain kiinnostuneille.

Eli:
http://www.alasin.fi/

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Metellialan keskustelua

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 08 Helmi 2009, 22:05

Tuonne edunvalvontaan kannattaisi hommata oikeat työsuojeluvaltuutetut ja luotot vastaamaan kysymyksiin.
Itse oon huomannut, että "mielipide" on monasti hieman eri, kuin miten se oikeasti menee yleissitovan TESsin tai työsopimuslain mukaan.
Ihan sillä, että ei tule sitä juupas-eipäs keskustelua. Sen perusteella voi tulla yllätys jos työpaikalla meinaa nostaa äläkkää asiasta ja pomo pistääkin faktat pöytään. :)

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Metellialan keskustelua

Viesti Kirjoittaja Anubis » 08 Helmi 2009, 22:21

Lurttinen kirjoitti:Tuonne edunvalvontaan kannattaisi hommata oikeat työsuojeluvaltuutetut ja luotot vastaamaan kysymyksiin.
Itse oon huomannut, että "mielipide" on monasti hieman eri, kuin miten se oikeasti menee yleissitovan TESsin tai työsopimuslain mukaan.
Ihan sillä, että ei tule sitä juupas-eipäs keskustelua. Sen perusteella voi tulla yllätys jos työpaikalla meinaa nostaa äläkkää asiasta ja pomo pistääkin faktat pöytään. :)
Toki voisi kuvitella, että kun jos populaa tulee, niin voitaisiin joku oikea luotto tai työsuojeluvatuutettu pyytää vastailee, mutta olen kyllä huomannut, että virheitä niiltäkin tulee. Itsellä olisi ajatuksena että vastailussa väittämät voitaisiin perustella tessin ja lain pykälillä.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 180 vierailijaa