Potku.net

Tämä alue on tarkoitettu oman phpBB -keskustelufoorumisi esittelyyn.
mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:
Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 18 Touko 2008, 18:55

Potku kirjoitti:
Dirty Dozen kirjoitti:HK-Potku! ^^ Äh, nyt tuli nälkä XD
Kyselimme näiltä joskus, josko kiinnostaisi yhteistyö. Ei tainnut kiinnostaa. Ihan hyvä, sillä kyseiset tuotteet (en ole maistanut enkä maista) ovat saaneet negatiivista kritiikkiä osakseen. :D

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=7202
Heti tuli Page Load Error. Onko potku kaatunut?

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Potku » 18 Touko 2008, 20:03

Tekninen ylläpitäjämme konvertoi kantaa (en tiedä tarkemmin mitä tekee, en kuitenkaan edes ymmärtäisi jos kertoisi :D). Pitäisi pian olla valmista.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 18 Touko 2008, 20:23

HK-potku on perushuttua, mutta hiton kalliilla hinnalla.
Jalopeenodippejä ja muita tulisia kastikkeita vääntää helposti itsekin. Netti on mun keittokirja. ;)

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 18 Touko 2008, 21:02

Potku kirjoitti:Tekninen ylläpitäjämme konvertoi kantaa (en tiedä tarkemmin mitä tekee, en kuitenkaan edes ymmärtäisi jos kertoisi :D). Pitäisi pian olla valmista.
Liittyykö tämä konvertointi jotenkin phpBB:n kolmosversioon?

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Potku » 18 Touko 2008, 22:31

Ei, siihen ei vielä siirrytä juurikin siksi, että pystymme minimoimaan liikkuvat osat. Tossa virtuaaliserverissä on säätämistä vielä...

Vaikka minähän en näistä tiedä. Mua briiffataan koko ajan, mutta mä vain nyökyttelen... :D

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Potku » 19 Elo 2008, 22:39

Potku on siirtynyt phpBB3-aikakauteen! :ugeek:

http://www.potku.net/forum

1) Teknisestä ylläpidosta vastaa Naked. Olemme virtuaalipalvelimen päällä, joten kiitos hänelle kovasta säätämisestä.

2) Leiskan on suunnitellut flammee phpBB2-leiskan nimeltä Sky pohjalta (olen muuten useamman kerran ja useampaa kautta yrittänyt ottaa yhteyttä leiskan taiwanilaiseen luojaan kiittääkseni ja kommentoidakseni, mutta tuloksetta). Urakka on oikeasti ollut mittava. Voitte kukin itse katsoa lopputulosta.

3) Muuton varsinainen hartiapankki oli - Lurttinen! Lurttinen paiski hommia Potkun konversion ja sen jälkimaininkien kanssa lauantai-aamusta aina tähän iltaan asti (MODin asentaminen, hienosäätöä ja sen sellaista; varsinaisen konversion Lurttinen sai ohi muutamassa hetkessä, hän on siis autellut kaikessa muussakin). Erittäin nöyrä ja suuri kiitos hänelle! Ja on ollut hauskoja keskusteluja muutenkin :D


Kertokaa huviksenne mitä pidätte. Joskus nimenomaan muiden kuin laudan käyttäjien kommentit ovat niitä parhaita.

Ja vielä ehtii painimaankin, jos kiinnostaa :D
http://www.potku.net (toka uutinen tätä kirjoitettaessa)

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Potku » 08 Kesä 2015, 21:25

Vieläkin otamme vastaan mielipiteitä kaikilta. :) Olemme juuri uudistaneet etusivua.

www.potku.net

Kertokaa toki miltä vaikuttaa niin isolla kuin pienelläkin näytöllä. :)

lafe
MODaaja
MODaaja
Viestit:201
Liittynyt:25 Elo 2009, 18:27
Paikkakunta:Lappeenranta
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja lafe » 12 Kesä 2015, 22:32

Miusta sivusto on selkeän ja yksinkertainen. Ei kuitenkaan liian, vaan sopivasti. Foorumi nyt on kätevä mitenpäin vaan, kun on tottunut phpbb:tä käyttämään. Tuo etusivu erityisesti on mieleeni. Olen haaveillut omalle foorumille sellaista, mutta on vasta ajatuksen tasolla. Kaikki vaatii aikansa ja hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Mutta potkun sivusto näyttää mainiolta, sitä tässä vaan tulin sanomaan. Niin isolla näytöllä kuin mobiilissakin. :thumbup:

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Potku.net

Viesti Kirjoittaja Potku » 21 Loka 2015, 09:50

:thumbup:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot/5.0 [Bot] ja 90 vierailijaa