Swimming Salmon Fly

Tämä alue on tarkoitettu oman phpBB -keskustelufoorumisi esittelyyn.
SSF
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:03 Helmi 2007, 01:59
Viesti:
Swimming Salmon Fly

Viesti Kirjoittaja SSF » 03 Helmi 2007, 02:10

Minulla on tässä nytten työn alla Swimming Salmon Fly Foorumi. Eli Kuten nimi kertoo, tarkoituksena on perehtyä lohiperhojen uintiin ja sen sellaiseen. Ei siitä sen enempää tällä kertaa.

Jos minä tässä nyt samalla kysäisisin vähän... Minulla on ongelmia saada foorumit suomenkieliseksi, lähinnä tuon ##### ftp:n kanssa. Mitä minun pitäisi oikein syöttää niihin kaikkiin kohtiin, jotta saisin siirrettyä ne subsilverit ja lang_finnish:t? Kaikkea mahdollista olen kokeillut. Niin ja foorumin versio on 2.0.21 , jos siitä nyt on apua. Olisin kiitollinen, jos joku viitsisi minua neuvoa näissä ftp-jutuissa... :( Eli siis en pääse sinne ftp-serveriin käsiksi.

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Viesti Kirjoittaja Admin » 03 Helmi 2007, 02:27

Moi ja tervetuloa. Älä kysy tässä samalla, vaan tee mieluumin uusi aihe tuosta ftp-hommasta...pidemmän päälle se on mukavampaa foorumin käyttäjille ;)

Sitten voisit tarkentaa "kaikkiin kohtiin" - eli mitä tietoja olisit nyt tarkalleen ottaen vailla? Mikä ftp-clientti on kyseessä? ...mutta palataan siellä toisaalla..

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karjala » 03 Helmi 2007, 10:33

Jahas! Vihdoinkin Riku saa oman foorumin! :lol:

Edit: Vai onkos tuo Riku:n ? 8)

SSF
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:03 Helmi 2007, 01:59
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SSF » 03 Helmi 2007, 21:20

Aarne: Ei ole Rikun. Idea tosin osittain hieman Rikulta lähtöisin. 8) Kun on tässä itsekkin ruvennut kiinnostumaan enemmissä määrin lohiperhoista, erityisesti klassisten uinnista. Foorumilla tavoitteena lisätä omaa, sekä muidenkin henkilöiden tietoutta lohiperhojen sidonnan kiemuroista, varsinkin siitä miten ne saa uimaan paremmin. Tietoa asiasta löytyy vain jonkun verran, lukenut olen Rikun kirjan, sekä monia muita aihetta hieman sivuavia kirjoja. Kuten yleinsäkkin tavoitteena oppia enemmän, sekä saada aikaan mukavaa keskustelua aiheeseen liittyen ja miksei aiheen vierestäkin.

Kävit sitten rekisteröitymässä :) , tervetuloa ja mukavia hetkiä foorumin parissa. Toivottavasti saadaan homma toimimaan. Ja ennen kaikkea koitetaan kehittyä. Tuo foorumihan on sitten vieläkin hieman työn alla, mutta eikös ne yleensä aina olekkin.. :)

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karjala » 03 Helmi 2007, 21:55

SSF kirjoitti:Kävit sitten rekisteröitymässä :)
Jaa? No joo kävin, kun kerran kutsuit. :lol: Eli esittelit foorumis...
En minä muuten, mutta jos pääsis modeksi henkan omalle foorumille.

Ps. Lisää niihin sääntöihin kohta: Kirjoitellaan sit selvinpäin. :lol:

Cheers,
A

SSF
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:03 Helmi 2007, 01:59
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SSF » 03 Helmi 2007, 23:03

Mmmh. Pitää miettiä noita modeja. Tarkoituksena on pikkuhiljaa lisäillä modeiksi henkilöitä, jotka erottuvat erityisesti edukseen foorumilla, sekä muillakin foorumeilla. Lähinnä lohiperhojen puolella. Daaaaamn, olisi varmaan pitänyt laittaa toinen sähköpostiosoite... :D Se siitä sitten. Jahka nuo tuosta kehittyy, jos on kehittyäkseen. Karjala jos Karjalan vaihtaisit Karhuun... :)

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karjala » 03 Helmi 2007, 23:09

SSF kirjoitti:Daaaaamn, olisi varmaan pitänyt laittaa toinen sähköpostiosoite... :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nii....I sanoppa se, se olis pitänyt vaihtaa! :lol: No sitä tekevälle sattuu, ei siinä mitin. Mutta miten pääsen Modeks!!!111 :lol:

SSF
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:03 Helmi 2007, 01:59
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SSF » 03 Helmi 2007, 23:21

Jalkahieronta ja muutama realistinen olisi kova sana... :P Katsotaan nyt vielä, eihän tuolla ole vielä edes mitn käyttöä modeille... :)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 126 vierailijaa