Käyttäjät eivät pysty rekisteröitymään
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Elikkä kun käyttäjät yrittävät rekisteröityä tulee ilmoitus:
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Eli se vahvistusmaili ei lähde? Mikähän avuksi?
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Eli se vahvistusmaili ei lähde? Mikähän avuksi?
-
- Aloittelija
- Viestit:4
- Liittynyt:18 Helmi 2007, 14:19
spedepekka kirjoitti:Mulla toi sama homma.
Mitä tohon SMTP asetuksiin siis pitäisi laittaa? Mitä palvelinta tarkoitat?
SMTP palvelin.Lurttinen kirjoitti: oikeiden asetusten kera (Palvelin, tunnus, salasana)
Asetus laitetaan päälle siellä ylläpidossa yleisissä asetuksissa käytten sun palvleuntarjoajan antamaa SMTP osoitetta, esimerkiksi mail.oma_domain.com ja käyttäjätunnus ja salasana.
-
- Aloittelija
- Viestit:4
- Liittynyt:18 Helmi 2007, 14:19
No just, täällä myös.
Mutta vääntäkää rautalangasta.
Eli näihin kohtiin tulee...

Eli näihin kohtiin tulee...
Käytä SMTP serveriä sähköpostiin
Vastaa kyllä, jos haluat lähettää sähköpostin nimetyn palvelimen kautta, paikallisen mail toiminnon sijasta
SMTP serverin osoite
SMTP käyttäjätunnus
Anna käyttäjätunnus vain jos smtp palvelin vaatii sitä
SMTP salasana
Anna salasana vain jos smtp palvelin vaatii sitä
Viimeksi muokannut Karjala, 01 Maalis 2007, 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämä pitää paikkansa vain osoittain.Kipe kirjoitti:Yleensä käyttäjätunnuksen ja salasanan voi jättää tyhjäksi, tästä pitäisi kyllä olla erikseen tietoa, jos niihin tarvitsee jotain.
Kaikki palveluntarjoajat eivät toimi tuolla tavalla.
Jotkut myös vaativat täydelliset tiedot noihin, ennekuin rupeavat toimimaan.
varmin tapa on kokeilla oikeilla tiedoilla ensin, ja sen jälkeen toimia mahdollisen virheilmoituksen mukaan.
Pistikkö tuonne oman webhotellin SMTP tunnukset, vaiko oman internetyhteydentarjoajan tunnukset?
Kokeilitko ilman tunnusta/salasanaa ja niiden kanssa? Tai jätä vain toinen pois?
Yleensä tuo tarkoittaa sitä, että siellä on joku palomuuri blokkaamassa, mutta jokatapauksessa se oli se SMTP palvelin, joka kieltäytyi toimimasta.
Kokeilitko ilman tunnusta/salasanaa ja niiden kanssa? Tai jätä vain toinen pois?
Yleensä tuo tarkoittaa sitä, että siellä on joku palomuuri blokkaamassa, mutta jokatapauksessa se oli se SMTP palvelin, joka kieltäytyi toimimasta.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 217 vierailijaa