voittekos auttaa

sielä ei käy enää kukaan

kiitti sä osasit auttaa eiköhän se hoidu ajallaanLurttinen kirjoitti:Mitä sun sivuillas on, mitä muiden sivuilla ei ole?
Äkkiseltään katsottuna tuolla ei ole mitään, joka houkuttaisi tulemaan takaisin toistekin.
http://www.mitja.net osoittessa on vain kuva ja huutolaatikko. Ei mitään linkkiä foorumille, joten miten sinne sivulle tuleva vierailija edes tietää, että sellainenkin olisi tarjolla? Telepatialla?
Pelkästään joku tuntematoin "Mitja" Mitä muuta se Mitja tekee?
Tuo kuva taas on linkki, joka on suojeltu salasanalla. Se on myöskin omiaan kertomaan käyttäjälle, että ei ole tervetullut sinne.
Kotisivufoorumit on yleensä aika hiljaisia paikkoja, sillä sua ei tunne, kuin kaverit ja sukulaiset.
Heihin voi olla helppo pitää yhteyttä tuon kautta, mutta kiinnostaako ketään muuta keskustella Mitjasta?
Mitjahan se tuon sivuston ideana on vaikka aihealueet olisi mitä tahansa.
Jos foorumilla pitäis olla kävijöitä niin siinä pitäisi olla jokin kaikkia kiinnostava ja yhdistävä teema kutens eim. on noita eläinten rescue-foorumeita (omalla pystyttämälläni n. 400 rekaantunutta ja abouit kirjoittavaa n. kahdessa viikossa), tai esim. metästykseen jousella tai ihan mihin vain yhteiseen kiinostuksen kohtaan liittyvä foorumi.Markus K kirjoitti:Näin olen paljolti itse menetellyt, harrastuksen pohjalta se enimmäkseen lähtee. Itse asiassa foorumikin on harrastus ja siinä riittääkin jatkuvasti säätämistä. Ja tietenkin itsellä täytyy myös osallistua foorumin keskusteluun, tai koittaa keksiä aina jotakin uutta. Suurin osahan ideoista on toteuttamatta ja hyvä niin, sillä pitäähän sitä jotakin värkättävää olla. En osaa arvioida, mitä se tekisi omallekin kiinnostukselle, jos foorumi joskus olisi "valmis"...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 223 vierailijaa