Miten saa musiikin soimaan phpBB sivustolle?
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

miten käy sitten teostovapaan musiikin kanssa?
Onnistuuko sellaisen lataus mitenkään phpBB-sivustolleen, jos ei ole mikään "nörtti"?
Onnistuuko sellaisen lataus mitenkään phpBB-sivustolleen, jos ei ole mikään "nörtti"?
Re: Teostovapaan musiikin lataus phpBB-sivustolle?
Kyllä onnistuu, FTP:llä.kysyjä kirjoitti:miten käy sitten teostovapaan musiikin kanssa?
FTP on tiedostonsiirto protokolla ja tässätapauksessa sillä tarkoitetaan sitä ohjelmaa, jota käytit asentaessasi foorumia. Siirsit sen avulla foorumin tiedostot omalle palvelimelles.
Vai ookkos sää jollain ilmaispalvelimella, jossa FTP:n käyttö ei ole sallittu? Siinätapauksessa voi olla hankalempi homma saada toi musiikki soimaan.
Vai ookkos sää jollain ilmaispalvelimella, jossa FTP:n käyttö ei ole sallittu? Siinätapauksessa voi olla hankalempi homma saada toi musiikki soimaan.
Siis mä en ole "nörtti" niin kuin eräät!
Mä en siis ole "nörtti", vaan ihan tavallinen pulliainen, joka yrittää saada apua suomeksi eikä millään "FTP"-kielellä, jota en siis tajua.
Kertoisit vaan siis yksinkertaisesti suomeksi, jos osaat, miten musan saa soimaan phpBB-sivustollaan.
Tästä on vain kysymys.
Kertoisit vaan siis yksinkertaisesti suomeksi, jos osaat, miten musan saa soimaan phpBB-sivustollaan.
Tästä on vain kysymys.
Ei sulla ole tosiaan ketään "nörttiä" kaveria, joka voisi sua sen verran asiassa auttaa?
Kun haluat värkätä netin kanssa ja phpBB:n maailmassa, niin on kyllä melkein pakko opiskella itse vähän näitä juttuja vaikka yrityksen ja erehdyksen ja valtavan ystävämme Internetin avulla. Itse kukin on joskus ollut tavallinen pulliainen.
Kun haluat värkätä netin kanssa ja phpBB:n maailmassa, niin on kyllä melkein pakko opiskella itse vähän näitä juttuja vaikka yrityksen ja erehdyksen ja valtavan ystävämme Internetin avulla. Itse kukin on joskus ollut tavallinen pulliainen.
Re: Siis mä en ole "nörtti" niin kuin eräät!
FTP ei ole kieli vaan protokolla. Sivistyssanakirjan mukaan protokolla tarkoittaa käyttäytymissääntöjä. Esimerkiksi presidentin linnan itsenäispäivän juhlavastaanotolla toimitaan tietyllä tavalla. Niin myös tietokoneiden kommunikoidessa. FTP-protokolla kertoo esimerkiksi, miten koneet kättelevät toisiaan, missä muodossa tiedostot siirretään, kuinka nopeasti tiedostot siirretään jne.kysyjä kirjoitti:Mä en siis ole "nörtti", vaan ihan tavallinen pulliainen, joka yrittää saada apua suomeksi eikä millään "FTP"-kielellä, jota en siis tajua.
"Kättelyä FTP:llä"?
sorry vaan, mutta mulla menee yli hilseen?
Mä vaan haluaisin tietää sen ihan käytännössä ja suomeksi!, miten sen itse sinne sitten lataamansa musan saa soimaan phpBB-sivustollaan?
Onko teistä, "Lurttinen", "sw2000", "mrl586", "Kipe", "Anubis" ja muut, kellään omalla phpBB-sivustollaan musaa?
Osaatteko sen lataushommelin?
Mä vaan haluaisin tietää sen ihan käytännössä ja suomeksi!, miten sen itse sinne sitten lataamansa musan saa soimaan phpBB-sivustollaan?
Onko teistä, "Lurttinen", "sw2000", "mrl586", "Kipe", "Anubis" ja muut, kellään omalla phpBB-sivustollaan musaa?
Re: "Kättelyä FTP:llä"?
Ei ole minulla ainakaan.kysyjä kirjoitti:Onko teistä, "Lurttinen", "sw2000", "mrl586", "Kipe", "Anubis" ja muut, kellään omalla phpBB-sivustollaan musaa?
Kyllä.kysyjä kirjoitti:Osaatteko sen lataushommelin?
Kipe
kysyjä kirjoitti:Mä vaan haluaisin tietää sen ihan käytännössä ja suomeksi!, miten sen itse sinne sitten lataamansa musan saa soimaan phpBB-sivustollaan?
Sinulle on asia selitetty nyt niin suomeksi, kuin se on mahdollista ilman yksityistunteja alkaen netin käytön perusteista. Kyllä sun nyt täytyy itsekin nähdä vaivaa tän asian eteen eikä odottaa valmista annosta lautasella.
Eikä omalle sivustolleni tule musaa soimaan niin kauan kuin elän. Se on lupaus. 8)
Eli missä osoitteessa sivusi sijaitsevat? Miten ne olet sinne siirtänyt? Mitä ohjelmia käytit/käytät?
Omalla sivustolla on musaa (moottorinääniä), mutta se linkitetään ulkopuoliselta palvelimelta. Kyseinen musiikki soi ainoastaan silloin, kun käyttäjä klikkaa musiikkitiedoston linkkiä.kysyjä kirjoitti:Onko teistä, "Lurttinen", "sw2000", "mrl586", "Kipe", "Anubis" ja muut, kellään omalla phpBB-sivustollaan musaa?
Kylläkysyjä kirjoitti:Osaatteko sen lataushommelin?
-
- MODaaja
- Viesti:
Viimeksi kun kyselin niin alle 30sek klippejä saa sivuilla olla, muutamin rajoituksin.
Ei kaupallisilla sivuilla, sivuston päätarkoitus ei saa olla jakaa ko. klippejä, yms.
Ja sitten sivustolla pitäis olla jossain helposti löydettävissä kappaleen tiedot ja tekijänoikeustiedot.
Kannataa kysellä asiaa teostosta, ensin joka tapauksessa.
Tosin minäkään en suosittele laittaamaan sivustolle musiikkia.
*EDIT*
Pystyisitkö kertomaan foorumisi osoitteen?
Ei kaupallisilla sivuilla, sivuston päätarkoitus ei saa olla jakaa ko. klippejä, yms.
Ja sitten sivustolla pitäis olla jossain helposti löydettävissä kappaleen tiedot ja tekijänoikeustiedot.
Kannataa kysellä asiaa teostosta, ensin joka tapauksessa.
Tosin minäkään en suosittele laittaamaan sivustolle musiikkia.

*EDIT*
Pystyisitkö kertomaan foorumisi osoitteen?
WordPress + phpBB = Creating code communities is poetry