Ahaa sen takia vain kyselin että mulla sitä ei näy.Admin kirjoitti:Tuo nappula on mukana perussetissä.
Viestien siirrot
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
Jaa...Esashi kirjoitti:tarkoitin että onko sinulla tiedossa sitä linkkiä vielä mistä sen modin otit?

Tuossa.
Ja mulla siis on toi koneella, jos haluat sen sähköpostitse. Tekstiähän se vain on.
Toivottavasti skulaa! Ollut mulla ehdottomasti tärkein ja käytetyin MOD. Tarvii melkein joka päivä (tänäänkin varmaan 4-5 kertaa).
Vielä kun sais onnistuneesti asennettua sen Simply Mergen, joka on siis astetta tuota parempi, koska sen avulla voi siirtää ketjuja yhteen...
Ei näy? Siis tuolla alhaalla kolmen muun nappulan seurana? Jotakin on särki...näkyykö siellä nämä:Esashi kirjoitti:Ahaa sen takia vain kyselin että mulla sitä ei näy.Admin kirjoitti:Tuo nappula on mukana perussetissä.

noiden perässä sen pitäisi olla. Näkyykö siinä mitään muuta kuin nuo 3?
Se yhdistä -nappi taitaa tulla sen modin mukana? Itselläni ei ole siitä modista kokemuksia joten en viisastele sen enempää. Voitko kysäistä asiaa sieltä foorumilta missä tuo nappi on? Muista tulla kertomaan meille muillekin...jonna kirjoitti:Tarkoitin sitä yhdistä-nappia, en tuota jaa-nappia. Sen yhdistä-napin tarvitsisin.

*Läps ja ottaa silmän käteensä ja katsoo foorumiaan*Admin kirjoitti:Tuo nappula on mukana perussetissä.

Juu niin löytyi.

Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle
Juu nyt löysin ne. En vain ole krhm...kiinittänyt aikaisemmin huomiota niihin.Admin kirjoitti:Ei näy? Siis tuolla alhaalla kolmen muun nappulan seurana? Jotakin on särki...näkyykö siellä nämä:Esashi kirjoitti:Ahaa sen takia vain kyselin että mulla sitä ei näy.Admin kirjoitti:Tuo nappula on mukana perussetissä.
![]()
![]()
noiden perässä sen pitäisi olla. Näkyykö siinä mitään muuta kuin nuo 3?
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle
"Jaa tämä aihe"-nappula löytyi...
...ja se toimii näin: Jos on vain yksi viesti, jonka haluaa siirtää=rastittaa vain sen viestin ja luo sille oman otsikon. Jos on siinä samassa ketjussa monta viestiä, jotka haluaa siirtää omaksi otsikoksi=pitää rastittaa ne kaikki sillä samalla kerralla+luoda niille oma otsikko. Onko okei näin?
Mutta kertoisiko joku mulle---minkä näköinen on se "yhdistä tämä viesti jo olemassa olevaan viestiin-näppäin"? Onko sitä olemassakaan? Vai onko tuo "kopioi+liitä"-toiminto se mitä pitää käyttää?
Do you speak suomea---please?!? Terv. Akka, joka puhhuu sujuvasti suomee&savvoo&kaenuuta
Mutta kertoisiko joku mulle---minkä näköinen on se "yhdistä tämä viesti jo olemassa olevaan viestiin-näppäin"? Onko sitä olemassakaan? Vai onko tuo "kopioi+liitä"-toiminto se mitä pitää käyttää?
Do you speak suomea---please?!? Terv. Akka, joka puhhuu sujuvasti suomee&savvoo&kaenuuta

Re: "Jaa tämä aihe"-nappula löytyi...
Se on MODi, eli ei ole olemassa vanillassa.Hulta kirjoitti:
Varjo-otsikot
Kun on siirtänyt viestin toiseen paikkaan ja jättänyt siitä varjo-otsikon edelliseen paikkaan, niin voiko sen varjo-otsikon poistaa jälkikäteen? Vai tuhoaako sen poistaminen koko sen viestiketjun sieltä uudesta sijaintipaikasta?
Mulla on niin tyhmiä kysymyksiä, että ihan hävettää kysellä
Mulla on niin tyhmiä kysymyksiä, että ihan hävettää kysellä

Lurttinen muuten, mulla kävi kyllä niin, että koko ketju katosi, kun poistin varjon. Tein tämän testimielessä, joten ei hätää, mutta noin tosiaan kävi. Tää oli pari kuukautta sitten. Bugi?
Mutta varsinainen kysymykseni koskee viestien siirtoa ketjusta toiseen. Joskus on tarpeen alustaa uutta ketjua, jotta siirretyt viestit osataan laittaan oikeisiin raameihin heti kärkeen. No, jos kirjoitat tällaisen alustusviestin, sehän siirtyy minne siirtyy, sillä viestit noudattavat tiukasti kronologista järjestystä.
Onko tähän MODia tai muuta ratkaisua?
Mutta varsinainen kysymykseni koskee viestien siirtoa ketjusta toiseen. Joskus on tarpeen alustaa uutta ketjua, jotta siirretyt viestit osataan laittaan oikeisiin raameihin heti kärkeen. No, jos kirjoitat tällaisen alustusviestin, sehän siirtyy minne siirtyy, sillä viestit noudattavat tiukasti kronologista järjestystä.
Onko tähän MODia tai muuta ratkaisua?
Kummin päin poistit ketjun?Potku kirjoitti:Lurttinen muuten, mulla kävi kyllä niin, että koko ketju katosi, kun poistin varjon. Tein tämän testimielessä, joten ei hätää, mutta noin tosiaan kävi. Tää oli pari kuukautta sitten. Bugi?
Klikkasit varjon linkkiä ja sen jälkeen poistit ketjun.
= Menit siitä varjon linkistä suoraan siihen alkuperäiseen ketjuun...
Menit moderaattorin paneeliin rastittamaan sen varjon ja poistit?
= Pistä bugiraporttia phpBB.comiin, jos on pelkästään "vanilla" versio käytössä.
Epäilen, että teit tuon ensimmäisen vaihtoehdon ja seurasit varjolla uuteen paikaan...