On, jos löydät jostain siihen smtp-palvelimen.quikuli kirjoitti:Onko tota smtp juttua mahollista saada toimimaan minkää ilmasen sähköpostin kans?
Käyttäjät eivät pysty rekisteröitymään
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Re: Käyttäjät eivät pysty rekisteröitymään
Kyllästyin semmosen ettimiseen ni ostin ihan kunnollisen hostin... 

Käyttäjälle, joka yrittää rekisteröityä, tulee tällainen ilmoitus:
Ran into problems sending Mail. Response: 554 5.5.1 Error: no valid recipients
DEBUG MODE
Line : 185
File : smtp.php
Mistä voi olla kyse? Hallinnon sähköpostiosoite -kohdassa on ihan toimiva sähköpostiosoite.
DEBUG MODE
Mistä voi olla kyse? Hallinnon sähköpostiosoite -kohdassa on ihan toimiva sähköpostiosoite.
Vastaanottajan osoite ei ole validi... Virhekoodi 5.5.1 kertoo, että osoitetta ei ole olemassa.Freija kirjoitti:Käyttäjälle, joka yrittää rekisteröityä, tulee tällainen ilmoitus:
DEBUG MODE
Mistä voi olla kyse?
Eli miten minun pitää toimia?
Pyydä käyttäjää yrittämään rekisteröitymistä uudelleen. Jos uudelleenyrityskerralla tulee sama ilmoitus, sano käyttäjälle, että yrittää rekisteröityä jollain toisella sähköpostiosoitteella.Freija kirjoitti:Eli miten minun pitää toimia?
Tätä on testattu jo monilla sähköpostiosoitteilla - sekä itse olen että pari käyttäjää on testannut. Aina sama vika. Forumi on siis tänään perustettu, eikä sillä ole jäseniä koska kukaan ei pysty rekisteröitymään.mrl586 kirjoitti:Pyydä käyttäjää yrittämään rekisteröitymistä uudelleen. Jos uudelleenyrityskerralla tulee sama ilmoitus, sano käyttäjälle, että yrittää rekisteröityä jollain toisella sähköpostiosoitteella.Freija kirjoitti:Eli miten minun pitää toimia?
Täyttele tämä lomake.Freija kirjoitti:Tätä on testattu jo monilla sähköpostiosoitteilla - sekä itse olen että pari käyttäjää on testannut. Aina sama vika. Forumi on siis tänään perustettu, eikä sillä ole jäseniä koska kukaan ei pysty rekisteröitymään.mrl586 kirjoitti:Pyydä käyttäjää yrittämään rekisteröitymistä uudelleen. Jos uudelleenyrityskerralla tulee sama ilmoitus, sano käyttäjälle, että yrittää rekisteröityä jollain toisella sähköpostiosoitteella.Freija kirjoitti:Eli miten minun pitää toimia?