Asennus ei onnistu @ Opera

Arkisto phpBB2 versiosta.
Tuki tälle versiolle on loppunut 1.1.2009
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009

Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785

Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon. :)
JanneT
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:01 Helmi 2006, 11:08
Asennus ei onnistu @ Opera

Viesti Kirjoittaja JanneT » 02 Helmi 2006, 21:01

Eli ongelma on seuraavanlainen:

Yritän ajaa install.php tiedostoa, mutta Opera näyttääkin tiedoston lähdekoodin. Aikaisemmin selain yritti ladata kyseistä tiedostoa kun osoiteriville löin install.php urlin.

Jossakin välissä siis olen tehnyt ison mokan tän softan kanssa. Osaisiko joku Opera mestre kertoa minulle kuinka minun nyt pitää konffata selaintani, jotta pystyn ajamaan install.php:n ?

Minulta kun tämä operan modaaminen on vähän hukassa. Versio on 8.5

Kiitos.

T: Janne

Edit
Eikä muuten onnistu Explorerilla eikä firefoxilla tuo asennus. Kaikki selaimet lähtevät joko lataamaan kyseistä tiedostoa tai näyttävät lähdekoodin. Missä vika?

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 02 Helmi 2006, 22:37

Onko PHP asennettu serverille ja toimiiko se oikein?
Jos se näyttää vain koodin ruudulla. PHP ei todennäköisesti ole asennettuna tai toimi oikein.

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Asennus ei onnistu @ Opera

Viesti Kirjoittaja Admin » 03 Helmi 2006, 00:34

JanneT kirjoitti:Jossakin välissä siis olen tehnyt ison mokan tän softan kanssa.
Tuskin...Lurttinen oli varmaankin (taas ;)) oikeassa, mutta täytä varoiksi vielä tuo -> http://www.kriisipiste.com/support/viewtopic.php?t=28

JanneT
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:01 Helmi 2006, 11:08

Viesti Kirjoittaja JanneT » 03 Helmi 2006, 09:01

Sehän tässä nyt varsin kummallista onkin.., tässä jokin aika sitten sain kuitenkin tuon lomakkeen avautumaan selaimessa. Silloin tosin en päässyt asentamaan sen pidemmälle koska en ollu luonu sitä tietokantaa. Nyt tietokanta on tehtynä, mutta en pääse asentamaan. Damn :wink:

kotikansion url: http://cef.arkku.net/forum/phpBB2/ tohon kansioon asensin ilman mitään muutoksia eli install.php on /install/install.php
Portattu versio?
Mitään modeja en ole asentanu. Perus foorumi vain.
phpBB versio 2.0.19
PHP versiota en osaa sanoa
tietokanta? No tein sellaisen MySQL tietokannan palvelimella, mutta enempää en sitten osaa sanoa :)

Itse olen koko roskaa yrittänyt asennella, mutta nyt se tyssää selainhommaan, eli selain näyttää lähdekoodia tai haluaa ladata kyseisen tiedoston. Korostan nyt vielä, että aikaisemmin pystyin näkemään ihan tavan lomakkeen. Testitunnuksia ei vielä valitettavasti ole. Niin ja palvelimena toimii Arkku.net

Toivottavasti jotakin jeesaa tämä tieto.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 03 Helmi 2006, 10:28

Näyttää lataavan mullekin tota tiedostoa.

Kysy arkun asiakaspalvelusta, että miksi ei suostu ajamaan php scriptiä.
Vika ei ole sun selaimessa vaan serverin asetuksissa.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 136 vierailijaa