Niin, kun olen nyt näiden kuvien kanssa leikkinyt, niin ensinnäkin: "Uusi aihe"-button ei ole vaihtunut, vaikka olen vaihtanut sen jo. Muut buttonit ovat vaihtuneet. Mitä teen?
Ja toiseksi, miten voin vaihtaa tuon "phpBB"-logon pois tuolta ylhäältä?
Olen koittanut tallentaa haluamani kuvan nimellä "logo_phpBB", eli phpBB logon päälle. Se ei ole vaihtunut, mitä teen tämän kanssa?
Foorumin otsikkokuvan vaihto?
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Niin ja sitten olisi vielä toinen kysymys.
Kun olen nyt saanut foorumini luukku.org:iin, niin nyt kun menee sivuilleni, niin siinä on se puu, jossa näkyy se "phpBB2".
Kun siitä painaa, se antaa viestiä:
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Tiedän siis, että se ei voi yhdistää tietokantaan, mutta olen kokeillut jo vaihtaa foorumeiltani domaininkin siksi, mikä sen kuuluu olla, mutta ei toimi.

Kun olen nyt saanut foorumini luukku.org:iin, niin nyt kun menee sivuilleni, niin siinä on se puu, jossa näkyy se "phpBB2".
Tiedän siis, että se ei voi yhdistää tietokantaan, mutta olen kokeillut jo vaihtaa foorumeiltani domaininkin siksi, mikä sen kuuluu olla, mutta ei toimi.
Re: Foorumin otsikkokuvan vaihto?
Varmista myös, että kuvien tiedostomuodot ovat samat.Hiz kirjoitti:Niin, kun olen nyt näiden kuvien kanssa leikkinyt, niin ensinnäkin: "Uusi aihe"-button ei ole vaihtunut, vaikka olen vaihtanut sen jo. Muut buttonit ovat vaihtuneet. Mitä teen?
Ja toiseksi, miten voin vaihtaa tuon "phpBB"-logon pois tuolta ylhäältä?
Olen koittanut tallentaa haluamani kuvan nimellä "logo_phpBB", eli phpBB logon päälle. Se ei ole vaihtunut, mitä teen tämän kanssa?
Ei = logo_phpBB.PNG, logo_phpBB.gif
Kyllä = logo_phpBB.gif
Re: Foorumin otsikkokuvan vaihto?
Onko näissä jokin ristiriita?Matoking kirjoitti: Varmista myös, että kuvien tiedostomuodot ovat samat.
Ei = logo_phpBB.PNG, logo_phpBB.gif
Kyllä = logo_phpBB.gif
Tällanen kysymys oli seuraavaksi.Hiz kirjoitti:Niin ja sitten olisi vielä toinen kysymys.![]()

tuo aikasempi hoidettiin jo.