Anikoksen tyhmien kysymysten ketju

Arkisto phpBB2 versiosta.
Tuki tälle versiolle on loppunut 1.1.2009
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009

Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785

Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon. :)
Avatar
anikos
MODaaja
MODaaja
Viestit:65
Liittynyt:14 Marras 2005, 00:22
Viesti:
Anikoksen tyhmien kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 10:17

Eli, ohjeissa lukee näin:
"3. Tiedostolle config.php pitää muuttaa chmodaamalla oikeudet 666:ksi. "
Mitä tuo tarkoittaa, tarkalleen ottaen mitä mun pitäis tehdä ja minne ja missä?

*mä tähän ketjuun laittelen tyhmät kysymykseni niin ei tarvii ripotella sinne tänne*

Ai niin ja laitoin muuten phpBB:n omalle kotisivutilalle jossa on mySQL -tietokanta. Koitan siellä sitten opetella.. :)

Avatar
anikos
MODaaja
MODaaja
Viestit:65
Liittynyt:14 Marras 2005, 00:22
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 11:26

Okei, mä mielestäni selvitin tuon äskeisen kohdan. Mut nyt kun menen sinnbe install osoitteeseen, näkyy seuraavaa:
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../extension.inc) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314

Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314

Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/constants.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322

Warning: main(./../includes/constants.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322

Warning: main(): Failed opening './../includes/constants.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/functions.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323

Warning: main(./../includes/functions.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323

Warning: main(): Failed opening './../includes/functions.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/sessions.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324

Warning: main(./../includes/sessions.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324

Warning: main(): Failed opening './../includes/sessions.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 21 Marras 2005, 11:52

Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
Warning: main(): open_basedir restriction in effect.

Avatar
anikos
MODaaja
MODaaja
Viestit:65
Liittynyt:14 Marras 2005, 00:22
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 11:56

Lurttinen kirjoitti:Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
Warning: main(): open_basedir restriction in effect.
No onpa tyhmä palveluntarjoaja. :) Täytyypä kysäistä sitten (noloo, just soitin sinne että voitteko poistaa sieltä sitä ja tätä kun en jostain syystä saanu ite poistettua ftp:llä... :oops: mä vaan aina teen kaikkee tajuamatta mmistään mitään ja sit oon ihan pulassa :D ).

PolarBear
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:39
Liittynyt:21 Marras 2005, 13:12

Viesti Kirjoittaja PolarBear » 30 Marras 2005, 21:27

anikos kirjoitti:
Lurttinen kirjoitti:Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
Warning: main(): open_basedir restriction in effect.
No onpa tyhmä palveluntarjoaja. :) Täytyypä kysäistä sitten (noloo, just soitin sinne että voitteko poistaa sieltä sitä ja tätä kun en jostain syystä saanu ite poistettua ftp:llä... :oops: mä vaan aina teen kaikkee tajuamatta mmistään mitään ja sit oon ihan pulassa :D ).
Minulla kävi samalla tavalla (tuli samanlaista tekstiä), mutta käskin palveluntarjoajan katsoa mikä mättää ja hetken kuluttua kaikki kävi kuin tanssi.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 30 Marras 2005, 23:16

Juju piilee tuossa lihavoidussa osassa...
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../extension.inc) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 90 vierailijaa